!alex! Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 vel det er litt sent å sende mail nå? og ingen har sagt det til meg før, jeg leser liksom ikke alle postene på detta forumet heller. Lenke til kommentar
bfigved Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvorfor går det ikke an å søke på bare brukernavn lenger? (du må skrive inn et søke ord, hvis ikke får jeg bare en feilmelding om et søkeordet må ha 4 tegn eller mer) Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ser bra ut så langt, men der er en ting jeg ønsker. Hvis dere skal dele opp ting i underkategorier, som f.eks. software -> programmer -> spill etc etc. Da håper jeg dere kan legge inn en egen underkategori i "internett og nettverk" for ISP'er. Grunnen til dette er meget enkel. Hver gang jeg sjekker denne kategorien, er minst 50% av postene ett eller annet spørsmål om en leverandør (eller syting derav). De som spør om hjelp til ordentlige nettverk problemer "drukner" på grunn av poster som "Hvilken ISP???" (finnes hundrevis av disse) eller "<skriv inn ISP her> suger!!". Dermed får ikke de som virkelig trenger svar noen hjelp. Vær så vennlig å tenk over dette. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 JA! utrolig god ide! Å skille mellom Internettleverandør-spørsmål og andre hadde vært en god ide tror jeg. så lenge dere ikke trengte å lage en underkategori kalt "Annet" da. Men hvis det er mulig å lage: Forum .Internett og Nettverk ..Masse poster her ...ISPer ....masse poster om ISper her Hmm,v et ikke om det ble så tydelig. Men at man kan poste spørsmål direkte i "Internett og nettverk" SAMT i en underkategori kalt "ISPer2 eller lignende Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Bare lurer på en ting: Hvorfor legges ikke forumet til hw.no nettverket opp slik at på forum forsiden, har aller sidene i nettverket hver sin kategori, mens alle kategoriene til ligger som sub-categories i stedet? Noe sånt: Hardware.no -- Internett/nettverk ------- ISP'er -- Hovedkort, Prosessor og minne -- Lagringsmedier.... osv. Overklokking.no -- Kjølere, luft -- Hovedkort / RAM (Overklokking) -- Data/overklokking generelt..... osv Programmer.no -- -- -- Det er mulighet til å få hver kategori til å bruke et spesielt skin også (med en liten mod), slik at når en går inn i hovedkategorien Overklokking.no, så får en automatisk overklokking.no skinnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå