-kga- Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 I de fleste klasserom jeg har vert i så har vindusrekka vert til vestre for meg når jeg ser mot tavla. Er dette tilfelle på andre skoler og? Hvorfor er det slik? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 øy! :o Slik er det her og.... har tenkt gjennom 7 rom... og alle så er vindusplassene til venstre.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Her og! Både på barneskolen, ung. skolen og nå videregående.. Må være en del av en eller annen konspirasjon! Jøvla fascist horer .. ! Lenke til kommentar
lauking Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Her og! Både på barneskolen, ung. skolen og nå videregående.. Må være en del av en eller annen konspirasjon! Jøvla fascist horer .. ! Ikke i niende/tiende klasse (sikkert fordi rommet var brukt til noe annet før, og den delen tavlen ikke var i, var for smal...). Men ellers har det faktisk vært slik på hver skole jeg har gått på... Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 :o :o :o :o It's a conspiracy ! :o :o :o :o Lenke til kommentar
RIP Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 på ALLE andre skoler utenom en jeg har vært på er det slik! på det "nye" utbygget på barneskolen der jeg gikk var faktisk vinduene til høyre for oss men det var det eneste klasserommet som var sånn... men når man tenker på det er det jo helt sykt.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 I mitt noverandre klasserom er vindua til høgre... Men i dei 5-6 "gamle" har det alltid vert på venstre side.. rart.... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 I 10. klasserommet hadde vi vindu bak oss og til høgre.. Men ellers har alle andre klasserom eg kjemme på vindu til venstre.. I bygget vi e no (Sogndal VGS) er klasseromma på den andre sida av bygningen snudd slik at vindusrekka kjemme te venstre... Må da vere ein grunn te at dei e snudd andre vegen? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Faktisk sånn hos meg også :-? Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hele barneskole var slik hos meg.. Men nå er de faktisk BAK meg 8) (VGS) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hadde sånn på begge barneskolene og ungdomsskolen, men ikke på skolen jeg går på nå. Må være fordi det er privatskole... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 tidligere i år var jeg i ett klasserom med vindu til høgre, venstre og bak meg!! :o [oh now it's an emergensie] men det er sant det med att de pleier å vere til venstre... ganske rart! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 på barneskolen var dem på vesnstre, samme på u skolen og jammen er de ikke det på videregående og.. jaja, vel i 5 klasse hadde vi dem til høyere, men det var fordi vi ikke var på et vanlig klasserom men bare det beste å værste dem fant i farta til oss pga utbygging Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 :o Wow når eg tenker på det så har det vært slik på ALLE skolene eg har gått på. :o Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Også er døra helt bak til høyre som regel. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Også er døra helt bak til høyre som regel. Stemmer ikke med noen av mine fire klasserom. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nope, vindusrekka er til høyre i mitt klasserom. Er kult å skille seg litt ut Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 joda har det sånn på skolen der jeg går også :o og døra nede til høyre.. skummelt det der Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hadde sånn på begge barneskolene og ungdomsskolen, men ikke på skolen jeg går på nå. Må være fordi det er privatskole... Rikmannssønn eller ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå