The_PuNk Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har en WD caviar 80gb, og plutelig her om dagen begynte den å bråke noe jævli. Lyden er ikke lik bråket fra en vifte eller en cd i dvd-romen, men en hælvetes pipe lyd. Gneller noe sinsykt. Jeg her hørt at WD disker ska bråker litt, men det er ikke på dette viste dere mener? Og et spørsmål til jeg vurderer å kjøpe en ny HD. Noen som har forslag til hvilken? Hadde tenkt meg enten en ny 80gb eller en 120gb. Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=1...hlight=#1212311 Lenke til kommentar
norrick Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er lyden litt høyfrekvent og jevn uansett om disken brukes eller ikke? Hvis den er det så kan det tyde på at lagerene til harddisken holder på å ryke. Er du innenfor garantiperioden så bør du sende den inn til rep/bytte. Jeg har selv vært borte i samme problematikken og det kan være ganske vanskelig å overtale servicepersonellet om at det faktisk er en feil på harddisken. De tester den uten å finne noen feil men de legger desverre sjeldent merke til lydnivået så det bør du ta opp med de før du sender inn harddisken (selv om dette er et velkjent fenomen på WD-harddisker). Lenke til kommentar
The_PuNk Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Lyden er der konstant ja, fra jeg startet pc`n til jeg slår den av. Det virker som pc`n faktisk går treigere også. Har heldigvis garanti hoss komplett. Sedte inn en sånn feil raport til de i dag. Så nå er det opp til de om jeg får det på garatien eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå