Jonas Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei funker autorun med disket? jeg husker ikke helt hva som skulle stå i den .inf (?) filen... kan noen skrive det? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 nei det funker ikke, diskettstasjonen har ikke noe som oppdager når du setter i diskett... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 gidder du eller noen andre skrive koden til den autorun-fila? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 nei det funker ikke, diskettstasjonen har ikke noe som oppdager når du setter i diskett... Riktig det... :smile: Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 nei det funker ikke, diskettstasjonen har ikke noe som oppdager når du setter i diskett... Riktig det... :smile: jaja, la oss få opp antall poster her'a @kd! fortell meg noe jeg vet istedenfor å quote et svar og si riktig det.. du kan jo begyne med å skrive koden autorun-fila som skal brukes på cd Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det er litt vanskelig å huske sånne ting i hode, men jeg mener det er: [AUTORUN] ICON=(icon fil eller programfil) RUN=(programfil)(eller kanskje det var PROGRAM=...?) Uansett, du har vel noen orginale CDer med autorun på? Lenke til kommentar
dacourt Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Heisann, Denne kodesnutten skal kunne hjelpe deg [AutoRun] OPEN=AUTOPLAY.EXE ICON=AUTOPLAY.ICO LABEL=My CD-ROM SHELLReadMe=View README File SHELLReadMeCommand=notepad.exe README.TXT SHELLBrowse=Browse this CD SHELLBrowseCommand=explore.exe /e Koden legger du inn i autorun.inf Her har du en oversikt over default innstillinger i en autorun.inf fil: AutoRun.INF: Basic Settings Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Husker at Amiga hadde denne egenskapen. Var det maskinvaren eller software? Men de laget jo et "klikk" når den søkte hvert andre sekund eller noe sånt. Så stille som maskinene var ellers, var dette faktisk ganske irriterende. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 nei det funker ikke, diskettstasjonen har ikke noe som oppdager når du setter i diskett... Riktig det... :smile: jaja, la oss få opp antall poster her'a @kd! fortell meg noe jeg vet istedenfor å quote et svar og si riktig det.. du kan jo begyne med å skrive koden autorun-fila som skal brukes på cd Ja, beklager da! :smile: Kom ikke på det akkurat da, men husker det nå. Men det ser ut til at du har fått den hjelpen du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå