Ida Oftebro Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Vodafone med global rapport om overvåking.Mobilgigant: Våre kunder blir masseavlyttet Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Bra at man ENDELIG får vite hva som faktisk skjer, og at de ikke lenger skjuler disse tingene, kudos! 1 Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Finnes det en app til mobil som: 1: Forvrenger stemmen i ene enden 2: Mottaker må ha samme app installert og en unik privat key for å kunne forvrenge lyden tilbake 3: Selv om noen skulle tyvlytte på samtalen ville innholdet vært umulig å forstå (4: Eller noe lignende) Dette er selvsagt absolutt paranoia, men jeg vet det finnes lignende tjenester for meldinger over internett der det kreves en privat key for å kunne lese krypterte meldinger. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Jepp, den heter Red Phone. https://play.google.com/store/apps/details?id=org.thoughtcrime.redphone Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Dette er selvsagt absolutt paranoia, men jeg vet det finnes lignende tjenester for meldinger over internett der det kreves en privat key for å kunne lese krypterte meldinger. Virker jo litt tungvindt da. Da får heller NSA & Co bruke mye ressurser på alle mine telefonsamtaler. Om de forstår noe av det, så går de nok fort over til neste .wav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg