cehanh Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Hei! Jeg har prøvd å lete etter en løsning i tidligere tråder osv men finner ikke noe som løser dette. For å importere bokmerker fra opera til chrome er jeg spurt om å lagre bokmerkene ned et sted, i html fil. MEN hvordan gjøres dette? Jeg finner verken bokmerker-sidepaneler i opera som det er snakk om, heller ikke "fil" eller "bokmerker"-knapp. Så frustrerende.. Vet noen løsningen? Endret 13. juni 2014 av cehanh Lenke til kommentar
cehanh Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Hvis ikke må jeg nok gå igjennom alle bokmerker en for en, klipp og lim, for å kunne få de over.. Vil helst slippe Lenke til kommentar
jahnkare Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Trykk 'Alt' eller opera-knappen øverst til venstre, så får du opp filmenyen. Innstillinger -> Import og eksport -> Eksporter bokmerker som HTML Lenke til kommentar
cehanh Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Trykk 'Alt' eller opera-knappen øverst til venstre, så får du opp filmenyen. Innstillinger -> Import og eksport -> Eksporter bokmerker som HTML Etter å trykket på Opera oppe til venstre, og innstillinger, så får jeg følgende valg på en liste i venstre side: Nettleser Nettsteder Personvern & sikkerhet Opera-hjelp. Har lett innen hver av disse uten å finne "import og eksport" Lenke til kommentar
vallente_82 Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Hei, fant du ut av problemet? Har letet meg grønn etter det samme. Lenke til kommentar
cehanh Skrevet 19. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2014 Hei, fant du ut av problemet? Har letet meg grønn etter det samme. Nei jeg ga opp til slutt, gjorde den tungvinte måten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå