wil Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 har 4 maskiner i nettverk her, 3 av dem har Norton Internet Security 2003 og den siste har Norton Internet Security 2002, dette går jo ganske greit, nesten iallefall. på den ene av de 3 maskinene som kjører NIS 2003 så klikker den helt noen ganger. nå husker jeg ikke helt hva meldingen er for det er ikke min maskin, husker bare at det står at man må avinstallere Norton å installere den på nytt. skjønner ikke helt hva som er galt, hverken min eller de andre 2 pc`ene i nettverket har det problemet. dette er plagsomt, siden at man må reinstallere Norton ganske ofte. å kjøre alle oppdateringene til norton på nytt. Seff OSene må dere jo få vite hva er. 1. Windows XP PRO 2. Windows XP PRO 3. Windows XP PRO 4. Windows 2000 PRO (min) Håper noen har noen tips. Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Finn den nøyaktige feilmeldingen, gjerne med en error kode. Håpløst å svare uten det. - Ralek - Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 husker ikke hva den feilmeldingen var i farta. skal prøve å få den med meg neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå