OfficerJ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vet noen om hvordan jeg kan legge en film jeg har på pcen inn på en DV-tape...trenger raskt svar... Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Heisann.. Har du Firewire på pc og videokamera kan dette gjøres. Fremgangsmåten er jeg ikke 100% sikker på da jeg ikke har dv-kamera selv, men å eksportere ferdigmateriale til kamera bør gå an. Sjekk litt i menyene på redigeringsprogrammet ditt. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Har alt klart med Firewire og videkamera men finner ingen muligheter for å gjøre dette! Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 I alle programmene jeg har vært borti (movie maker, premiere, final cut pro osv.) har det en funksjon som heter export timeline. Det vil si at du eksporterer hele redigeringsfeltet ditt; til en fil eller til tape, kommer an på hvilken destination du setter. Lenke til kommentar
OfficerJ Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Har fått det til nå... Takker for alle kommentarene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå