TCi Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg lurer bare på om jeg har nødt til¨å lage et nytt image dersom jeg har endret maskinvare? Jeg har skaffet meg et nytt lydkort (Audigy 2) og deaktivert det integrerte siden da... Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ja, tror nok du må det ja, hadde faktisk tenkt på dette selv også da jeg hadde tenkt til å kjøpe noe nytt til pc`en min snart. selv om man skifter maskinvare i din maskina å du allerede har laget et image av disken din så vil ikke imaget bli automatisk oppdatert. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Ok, da får jeg lage ett nytt image om ikke så altfor lenge. Takk! Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Om du bruker 2000 eller XP kan du bruke sysprep for å slippe å endre på imaget hver gang du endrer hw. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg liker iallefall ikke å reparere XP, da dette kan f******ke opp maskina, service pack 1 osv. fjerner vel oppdateringene også såvidt jeg husker. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Om du bruker 2000 eller XP kan du bruke sysprep for å slippe å endre på imaget hver gang du endrer hw. Hvordan gjøres det? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Det skal da funke selv om du endrer maskinvare, du må bare gå i enhetsbehandlig å slette de enhetene som ikke finnes lenger. Har ike prøvd det men det går jp ann å prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå