Wattengård Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Jeg er på utkikk etter et sett med OK hodetelefoner som jeg skal bruke på stranden i sommer. Det vil si at kravene er som følger: * Ikke in-ear (svette øreganger og in-ear er hæsli) * Ikke heldekkende * Best på "talk-radio". Blir nok mye lydbøker. * Budsjett ~300kr Jeg har tenkt litt på Porta Pro, men jeg har før vært veldig anti-PP fordi jeg mener de er veldig oppskrytt. Fordelen med de er at de ikke "klemmer" ørene, og det kan være positivt i varmen. Alternativet er å bare bruke en hundrings på billigste type hos Clas/OBS/Elkjøp osv. Men da er det veldig variabelt hva man får. Ørepropper som ligger i øret kan være et alternativ, men jeg har en tendens til å få vondt i ørebrusken av de. Noen tips? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Du bør vel velge noe annet enn skumputer som PP har. Jeg ville lett etter noe fake lær (pleader) eller lignende. Lyden på PP er oppskrytt som du sier og det er mange slike løsninger som er bedre. En av PX'ene til Sennheiser burde vel gjøre susen. https://prisguiden.no/sok?pg-q=sennheiser+px&n=0 Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 14. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2014 Endte opp med et sett Porta Pro likevel... Hvit/orange.. Er på tilbud til 199 der... Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Prøv PX100-2 ved neste anledning, skikkelig godlyd. Endret 14. juni 2014 av mandela Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 PP er veldig oppskrytt imo, alt for mye bass. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 15. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2014 Jeg syns også lyden på PP er oppskrytt, men jeg liker passformen (nå har jeg ikke prøvd de så veldig lenge i gangen, though) Lenke til kommentar
Tekno Brukeren Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 (endret) Jeg syns også lyden på PP er oppskrytt. Men får du noe som har bedre lyd enn Koss Porta Pro i samme prisklasse?. Endret 28. juni 2014 av Tekno Brukeren Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Jeg syns også lyden på PP er oppskrytt. Men får du noe som har bedre lyd enn Koss Porta Pro i samme prisklasse?. Ja, nevnt her allerede Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 28. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2014 Har brukt de et par ganger nå og jeg syns de fungerer veldig bra for lydbok. Har gått endel turer på kvelden med lydbok på øret nå. Og syns de er bedre enn mine in-ear plugger til lydbøker. Og på stranda så er det nok det som blir hovedbruken. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 PP burde holde i massevis til lydbøker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå