danilovic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Meninga i livet er å få 8 elektroner i ytterste elektronskall Da synes jeg synd på hydrogen og helium. Atomer har i grunn ikke så mye med mening og lov å gjøre, ettersom atomene kan strebe etter sine fulle ytterskall, selv om alt liv har opphørt å eksistere. Lenke til kommentar
kenny Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Personlig tror jeg ikke der fins en endelig mening, men mange individuelle. Som alle koker ned i å gjøre det som gjør deg lykklig. Sånn blir meningen med livet å finne sin mening. En endelig mening tror jeg der finnes i det hele tatt, for da må noen i utgangspunktet ha utformet den.. Sånn kan svaret ikke eksistere, eller om noen (mot formodning) finner det, hvordan skulle man da vite at dette var svaret. For sannheten er jo relativ, og individuell, så ingenting er egentlig sant uansett. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Mening = innhold. Liv = mage, buk. Grandiosa. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Meninga i livet er å få 8 elektroner i ytterste elektronskall Da synes jeg synd på hydrogen og helium. Atomer har i grunn ikke så mye med mening og lov å gjøre, ettersom atomene kan strebe etter sine fulle ytterskall, selv om alt liv har opphørt å eksistere. No shit sherlock ! Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 meningen med livet er å finne ut meningen med livet:D nei, jeg tror det er rett å slett å ha d gøy! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 meningen med livet er www.hw.no eller ikke....! meningen med livet kan være å leve livet fullt ut, ha det så fett som mulig. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Meninga med livet er å ha flest mulig poster på dette forumet... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jaja, flest poster, sosohal du er kul, men etchelion (hvis det nå er slik det skrives) må ha tredd inn i nerdenes forum for nirvana for lenge siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå