Gå til innhold

Meningen med livet !

Newt32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og jeg håper ikke denne også blir stengt som en telltråd. Kan jo faktisk bli litt interessant.

Enig! Det kan komme mange gode forslag her sånn!

jeg trur at det ikke er en spessiel oppgave man har her i livet..Men det finns mange religioner som mener det!

jeg skal bare prøve å gjøre så lite dritt ifra meg som mulig, om det i det hele tatt er mulig da...

Lenke til kommentar

livets mening er ukjent.

hvorfor skal livet ha en mening?

hentet fra: ERGO fysikk 2FY Grunnbok

Logiske argumenter?

Galilei hadde hørt om en ny oppfinnelse, kikkerten. han laget en sel og brukte den til å studere nattehimmelen,, han så på fjell og sletter på manen, og opptadeg fire måner fundt jupiter. galilei brevvekslet om siden oppdagelser med en annen stor forsker, johannes kepler: "jeg takker deg for at du allerede uetter et kort innblikk i mine undersøkelser, som den førset, ja nesten som den eneste, har skjenket mine påstander full tillit. du ville dersom du kunne høre hvordan den mest ansette filosofen ved vårt universitet anstrenkte seg for å bortfolkøare de nue månene med logiske argumenter

Lenke til kommentar

Du blir født- du vokser opp med arbeid og eventuelt stifter familie - du dør.

det du får utretta er (eventuelle) tjenester for andre folk (arbeidsplass), som også dør. Er vel berre en meiningslaus syklus.....

Det er det de vil du skal tro!

Jobb hele livet, aldri still spørsmål, aldri gjør noe gøy!

Vi er alle SLAVER!

Vi er bare så stapp teite at innen vi innser at hele livet har vært totalt bortkasta, ja da har vi bare noen år igjen å leve(noen innser det ikke i det hele tatt).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...