Star Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei! Har noen av dere god peiling på hvordan jeg lettest mulig kan få en stasjonær til og vise samme bilde på en Prosjektor ( bruker vanlig skjermkontakt ) + en skjerm i tillegg.. Kan jeg få tak i splitter eller kan jeg bruke et PCI kort i tillegg til AGP kortet.. Fungerer da begge på en gang? Star* Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 begge deler er mulig etter det jeg har forstått, du trenger bare win98 eller nyere tror jeg Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 I noen driverer kan man velge mellom panorama og klone, viss du har flere utganger. Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei. De fleste prosjektører kan ta vanlig signal fra datamaskiner og vise dette. Dersom du da har dobbel utgang på skjermkortet ditt vil du kunne se bildet på begge stedene. Jeg vet av egen erfaring at Proxima hadde uttak for skjerm på "hub'en" som fulgte med prosjektøren. Sjekk hvilke inn/utganger det er på prosjektøren din. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Star Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei! Han som skal bruke den sier det kun er vanlig skjerm inngang på prosjektoren, eller det er kun det som er lagt opp bort til pc-plassen. Kan jeg da stappe i et PCI kort, så han kan ha en vanlig skjerm i tillegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå