sa|o Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 hallo hvor kan jeg laste ned Windows XP SP1 norsk fra? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis du kjører norsk XP så er det bare å gå inn på windowsupdate.com Da finner du den blant anbefalte oppdateringer etter du har latt den søke. Lenke til kommentar
SvovelSyre Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har hørt at Microsoft, de som laget Windows XP samt servicepakkene, kanskje har lagt ut servicepakkene på sine hjemmesider. Dette er jo såklart bare et rykte. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 kanskje denne posten også burde vært lagt på et annet sted enn annet om hardware? er vel litt mere windows stoff? jaja Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Nr.1: *hinthint* www.windows.no Nr.2: Du finner SP1 på www.microsoft.com, bare gå på downloads og etter litt leting finner du det, og du finner direktelink til siden på www.windows.no Nr.3: Det er ikke et rykte heller, herregud Lenke til kommentar
sa|o Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 altså jeg vil laste ned updaten i exe format så jeg kan brenne det til min onkel, det kan jeg vel ikke gjennom wnidows update? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du kan ikke brenne via Windowsupdate, last ned networkinstallen. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nr.3: Det er ikke et rykte heller, herregud Dette var vel ment ironisk fra svovelsyre's side Lenke til kommentar
SvovelSyre Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Ironi? Hehe. Kan nok stemme det ja, meastp. Det jeg vil fram til er vel at visse ting kan man faktisk finne ut av selv. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 altså jeg vil laste ned updaten i exe format så jeg kan brenne det til min onkel, det kan jeg vel ikke gjennom wnidows update? http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...sp1/network.asp Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 (endret) www.windows.com søke etter "windows xp service pack" klikke på første linken som spretter opp klikke på network installation klikke på norwegian i dropdown-menuen klikke på go komme frem til denne siden Edit: Ar`Kritz kom før meg Siden linket ikke til den jeg tenkte men bare velg Norwegian, så "Go" og du er der Endret 12. november 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 13. november 2003 Del Skrevet 13. november 2003 Denne skulle vært postet i programvaredelen. Stenges grunnet feilposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg