DaRe_deVIl Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Overskriften sier mye, men ikke alt Jeg lurer på hvilket hk som er best fortida til AMD?? Det skal helst ikke koste så mye! Og når jeg først er igang så skal jeg ha meg nytt kabinett og psu også Bare sleng inn annbefalinger og kommentarer PS : Se her Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Abit NF7 er et meget bra kort forutsatt at det blir montert med avstandsstykker i kab Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 det Snekker`n nevner er bra, og kan jo også nevne ASUS A7N8X del Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 ok, så det har ikke kommet så mange nye bra hk på markedet altså?? Det hket med nforce 3 150 chipsettet da?? Er det noe å satse på?? Kan jeg bruke 333 fsb på det kortet?? hvor mye koster det? hvilken prod. er det? Husker ikke Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Abit NF7 er et meget bra kort forutsatt at det blir montert med avstandsstykker i kab hva mener du? har bestil abit NF7 S og lurer på hva du mener med at det må monteres med avstandsstykker? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Abit NF7 er et meget bra kort forutsatt at det blir montert med avstandsstykker i kab hva mener du? har bestil abit NF7 S og lurer på hva du mener med at det må monteres med avstandsstykker? Ironi bare...noen som har skrudd kortet rett på plata uten avstand skruene så hele dritten har kortslutta taZ Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ok, så det har ikke kommet så mange nye bra hk på markedet altså??Det hket med nforce 3 150 chipsettet da?? Er det noe å satse på?? Kan jeg bruke 333 fsb på det kortet?? hvor mye koster det? hvilken prod. er det? Husker ikke nforce 3 150 chipsettet er for di nye AMD CPUene..ikke Socket A Lenke til kommentar
wizzcat Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Asus A7N8X Deluxe, kunne ikke vært mer fornøyd med det jeg har. Har alle dippedutter du trenger, er rå på overklokking, og er rimelig billig for tida, litt under 1000 skulle jeg regne med. Abit NF7-S er også ett bra alternativ, men jeg liker Asus bedre. Så lenge du kjøper nForce 2 er stort sett det meste bra. Ser ikke noe poeng i å kjøpe KT600. Lenke til kommentar
DaRe_deVIl Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Abit NF7 er et meget bra kort forutsatt at det blir montert med avstandsstykker i kab hva mener du? har bestil abit NF7 S og lurer på hva du mener med at det må monteres med avstandsstykker? Jeg har kjøpt ny pc, men "vi" tror at hket er kortslutta pga, jeg har prøvd å starte pcen gang på gang, unten spacere..hehe Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Abit IC7-MAX3 er et meget bra kort som de har som ukens tilbud på www.komplett.no, bortsett fra at det er til pentium da 8) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Både Abit NF7-S og Asus A7N8X Deluxe er gode kort (har begge). Skal det ikke klokkes er Asus litt bedre, men Abit har mye bedre overklokkingsegenskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå