Øystein.F. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Denne digre Halo-samlingen gir deg heile Master Chief-historia på ein stad.SNIKTITT: Halo: The Master Chief Collection Lenke til kommentar
claes Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Har jeg forstått det riktig at jeg, i ett og samme spill, vil kunne gå i multiplayer og kunne spille alle multiplayer maps fra Halo 1-4? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Sånn som jeg har forstått det så kan man spille multiplayermaps fra Halo 2 med Halo 2 gameplay, maps fra Halo 3 med Halo 3 gameplay osv i alle 4 spillene.. Dette er jo bare en våt drøm for oss gamle Halofans Halo 2 blir det best spillet Xbox One noen gang kommer til å få. 1 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Dette blir beyond awesome. 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Håper på de lager en collection for PC også, men dette er vel bare å drømme om kan jeg tenke meg 4 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Dette var en gledelig nyhet for meg som ennå ikke har spilt Halo.. Men, et spørsmål: Det snakkes om Master Chief-serien.. Vil dette si at det er noen Halo-spill som ikke er med, og som jeg går glipp av, eller er absolutt alt med? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Reach og ODST følger ikke med. Kun 1-4. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Du går glipp av noen spill ja. I Halo-serien er det laget flere spill hvor hovedkarakteren ikke er Master Chief. Disse er ikke inkludert. Du får som sagt Halo 1, Halo 2, Halo 3 og Halo 4 i denne pakken. Spillene som ikke er inkludert er Halo: ODST og Halo: Reach, samt RTS-spillet Halo: Wars. 1 Lenke til kommentar
El-moro Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Håper på de lager en collection for PC også, men dette er vel bare å drømme om kan jeg tenke meg +1 Men skjer neppe, utenom halo 1 som har vært ute en stund.. microsoft: must. keep. exclusitivity. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Håper på de lager en collection for PC også, men dette er vel bare å drømme om kan jeg tenke meg +1 Men skjer neppe, utenom halo 1 som har vært ute en stund.. microsoft: must. keep. exclusitivity. Halo 2 er jo og ute på PC Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Dette er den største grunnen til at jeg kommer til å kjøpe meg en Xbox One. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Håper på de lager en collection for PC også, men dette er vel bare å drømme om kan jeg tenke meg +1 Men skjer neppe, utenom halo 1 som har vært ute en stund.. microsoft: must. keep. exclusitivity. Halo 2 er jo og ute på PC Joda, men hadde vært fint med et av de nye Halo spillene. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Og DER kan jeg kjøpe xbone uten å nøle! 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Reach og ODST følger ikke med. Kun 1-4. Du går glipp av noen spill ja. I Halo-serien er det laget flere spill hvor hovedkarakteren ikke er Master Chief. Disse er ikke inkludert. Du får som sagt Halo 1, Halo 2, Halo 3 og Halo 4 i denne pakken. Spillene som ikke er inkludert er Halo: ODST og Halo: Reach, samt RTS-spillet Halo: Wars. Takk for svar! Reach og ODST-spillene, er dette noen "perler av spill" som jeg ved dette kjøpet går glipp av? Merk at jeg ikke er interessert i multiplayerdelen, kun singleplayer. Eller kan disse gå meg fint forbi? Takk igjen! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 ODST kan du bare gi lang faen i, men Reach er veldig bra Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) ODST er ikke spesielt bra, men jeg likte Reach. Ingen av spillene er direkte relevante til historien i Master Chief-serien. ODST handler om Orbital Drop Shock Troopers (menneskelige grunts mer eller mindre) og foregår samtidig med hovedhistorien (tror jeg), mens Reach er en prequel. Endret 13. juni 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Sebbz Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Tror dette kan være den eneste grunnen til at jeg har ekstremt lyst på en Xbox One! Halo 2 multiplayer må jo være en av historiens beste FPS-opplevelse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå