Gå til innhold

Msn og linux = usant?


pedjo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en kjekk funksjon Gaim har som lar deg ha flere chatter samtidig innenfor det samme vinduet. Man har faneark til å veklse mellom chattene som blir røde, grønne eller gråfarget alt etter aktiviteten.

Grønn når noen skriver, rød når noen har skrevet, mens den blir grå når brukeren logger ut. Ganske hendig å slippe alle de rotete vinduene som popper opp i tide og utide.

Lenke til kommentar

DummeGaas:

AMSN 0.83 (2003-Oct-14)

 

Support for MSNP9 protocol (should work after october 15th).

New options like: disable profiles, application parameters, disable user custom fonts...

New skin "aMac", as example to show skin support.

Nick truncation (truncate with ...) for long strings.

Many bug fixes and improvements.

Lenke til kommentar

pokker for noe tull Dummegaas. AMSN funker, MSN messenger funker, hva babler du om? ja, MS har stengt MSN chattene, men hva i pokker har det med AMSN og MSN messenger å gjøre? det skal du få forklare meg du. det er nemlig jeg som vet hva jeg snakker om akkurat her. ikke du. bare sånn for å ha sortert ut det. msn chattene ble stengt 14 oktober hørte, jeg, å for å si det enkelt, jeg var på msn messenger i går å det funka fett.

 

HAHAAHAHA

Lenke til kommentar
pokker for noe tull Dummegaas. AMSN funker, MSN messenger funker, hva babler du om? ja, MS har stengt MSN chattene, men hva i pokker har det med AMSN og MSN messenger å gjøre? det skal du få forklare meg du. det er nemlig jeg som vet hva jeg snakker om akkurat her. ikke du. bare sånn for å ha sortert ut det. msn chattene ble stengt 14 oktober hørte, jeg, å for å si det enkelt, jeg var på msn messenger i går å det funka fett.

 

HAHAAHAHA

 

Som jaskorpe sa:

vedlig bra wil. amsn funka fett når du brukte linux. var ikkje det for eit halvt år sidan? Det var virkeleg nyttig.

 

Ut ifra dette kan nok de fleste regne ut tankeprosessen min.

Lenke til kommentar
finner jo noe som heter AMSN for Linux da, det er jo nesten det samme som MSN messenger, som jeg kan huske så ligna det mest på MSN 5.0 funker jo fett den da.

 

Wil, nå må du slutte å uttale deg om ting du ikke har greie på. MSN har stengt ut alle klienter som ikke følger deres nye sikkerhetsprotokoll.

Jaha...sjekk ut dette Når skal man slutte å uttale seg om ting man ikke har greie på? Husk folkens, viktig å komme med troverdige kilder og ikke kun personlige erfaringer.

Lenke til kommentar

Får ikke lov! :lol:

 

Sett opp KDE med windows skin, folka dine (som tydeligvis tror det er usikkert, virusinfisert ol.) har tydeligvis så liten peiling at de ALDRI kommer til å se forskjell.

 

Spør de deg om oppstarten sier du bare at du har akktivert et-eller-annet som gjør sånn at du faktisk ser hva den gjør.

 

Hadde windows (ikke 98 ol) gjort det, hadde det vært MYE enklere å feilsøke!

 

Menmen.

Lenke til kommentar

Spør de deg om oppstarten sier du bare at du har akktivert et-eller-annet som gjør sånn at du faktisk ser hva den gjør.

 

Hehe.. Dette trenger du ikke å tenke på, siden Redhat servern kommer med en ny grafisk oppstart (who understood those kernel commands anyway?!) Bare si at du ha skinna om den KJEDELIGE windows oppstarten ;)

 

Ellers vil jeg si at Gaim gruppa GARANTERT jobber på spreng for å komme seg rundt den fine protokollen microsoft har satt opp...

Microsoft kan ikke utestenge noe, de kan bare forsinke det. Slik er det med alt, uansett hvor sikkert de gjør det, er det ett eller annet geni nedi østen som klarer å knekke det... :wink:

Lenke til kommentar

Mener det går å få den til å vise et kjedelig bilde istedet?!?

 

Eller så kan du KREVE å ha windows 95 lagt inn, for det er så sikkert og har INGEN virus og i allefall ingen bugs :lol: (programmvare blir ikke gammel. Den blir til å stole på, gjennomtestet. Det vil si at alle vet om feilene, men ingen gidder å fikse dem.). Når det har trashet alt som var av data (denne prosessen kan jo framskyndes litt :D, få autoexec.bat til å slette en tilfeldig sektor på disken/oppstart), ber du om å få teste Linux.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...