Petterahl Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg lurer på et prog som man kan se info om cpuen. hadde dette før men mistet det, og husker seff ikke hva det heter Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hva slags HK har du? Har du ASUS kan du bruke ASUS Pbrobe 2, husker ikke helt åssen det skrives. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 abit NF7-S V2.0 men har hatt et prog man bruker for å se masse spess om cpuen. kunne du ikke ramse opp noen a? Lenke til kommentar
ConTrail Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Amdcpuid tror jeg du tenker på.. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 nei, men dette sier vel bare om hket? og cpu tempen jeg er ute etter et prog hvor man kan se FSBen og hvor mye man har klokket Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Amdcpuid tror jeg du tenker på.. er det et bra prog? kunne jo brukt det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå