vaffelkak Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sitter her å sliter med en skriver som jeg ikke finner. Den har usb tilkobling, og jeg kjører en maskin med windows 98 installert. Maskinen er en Compaq PRESARIO 5030, og jeg har ikke den fjerneste anelse om hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
vaffelkak Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Hadde det kansje vert en løsning å prøve å laste ned en ny driver til usb enheten? men da er jo problemet: hvor finner jeg den? på forhånd takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Finn ut kva hovedkort du har, finn produsenten, finn hjemmesiden, finn drivere. Eller: Finn CDen og installer driverene Lenke til kommentar
vaffelkak Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvordan skal jeg finne ut hvordan hovedkort det er, når alt sammen er så tettpakket inne i pcen at bare så vidt kan klare å se hovedkortet langt bak i boksen. Det er jo en compaq, så strømforsyningen sitter i midten av kabinettet, og cd rom, hard disk og diskettstasjon skjærmer resten av hovedkortet. finnes det ikke noen mulighet for å finne ut hvordan hovedkort det er gjennom windows da? Lenke til kommentar
Data-n00b Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hei. Windows 98 har meget dårlig støtte for USB enheter. Windows 98 SE kan dra nytte av USB enheter hvis du legger inn en patch. Lykke til. Mvh, Thomas. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sitter her å sliter med en skriver som jeg ikke finner. Den har usb tilkobling, og jeg kjører en maskin med windows 98 installert.Maskinen er en Compaq PRESARIO 5030, og jeg har ikke den fjerneste anelse om hva jeg skal gjøre. Kanskje stikk på Compaq sine sine og last ned driveren derifra? Lenke til kommentar
vaffelkak Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har surfet rundt på compaq sine hjemmesider i flere timer uten å finne noe, så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå