Joachim_F Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vi fikk en pressemelding om dette spillet for noen dager siden, og siden vi ikke har hatt tid til å skrive noe om det får dere en link her. http://www.trackmaniagame.com/ Ser det kult ut, eller? Jeg gleder meg veldig til den demoen kommer (skulle ikke være så lenge til). Ang. Stunt Car Racer, så var det et gammelt PC/Amiga/C64-spill hvor du banene var de reneste berg-og-dalbaner. Sinnsykt gøy på Amiga (tror Amigaversjonen var den beste). Det var Geoff Crammond (kjent for de fleste bilspillentusiaster) som lagde spillet, og det har vært snakk om en nyversjon, men det siste jeg hørte var at de som skulle lage denne (Lost Toys) var i ferd med å gå konkurs. Så jeg vet ikke helt hva som skjer. Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ser skikkelig gøy ut...klarer ikke å vente til det kommer en demo, håper det kommer så fort som mulig. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ser veldig spennende ut. I mine øyne var imidlertid Stunts! fra 1990 bedre. :-) Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 var uhyre festlig å lage baner i stunts hoppe over (små) blokker og greier Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sinnsykt gøy på Amiga ...Jag håller med! Stunt car racer var en av mina favoriter. /Olle Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Dette ser jo überkonge ut! Stunts var forøvrig det spillet jeg ble "oppfostret" med, sammen med Worms Reinforcements. Stunts var jo mest konge likevel, da. Gledermeg til dette! bfisk Lenke til kommentar
atrax Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ser veldig spennende ut. I mine øyne var imidlertid Stunts! fra 1990 bedre. :-) Må si meg enig her, Stunts! var et bilspill som endelig ga spilleren litt frihet! Stunt Car på Amiga var også moro, men jeg syns det var noe vanskelig å holde bilen på banen Gleder meg til dette spillet kommer ut, slike alternative bilspill kan bli bra.. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Ikke helt relevant i forhold til tråden, men jeg plukket opp denne linken fra Trackmanias forum... http://www.crashday-game.de/pages_e/news.htm Ser artig ut det også... :-) Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Heh, Stuntcar Racer var UTROLIG morsomt! *mimre* Jeg pleide å samle kamerater hjemme på gutterommet og vi moret oss i timevis med spill som dette Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det går allerede ann å spille en slags stunt car racer! En fyr ved kallenavn Madcowie har lagd en stunt car racer bane til Nascar 2003 Racing Season fra Papyrus. Har det svært morro med denne. Sjekk her: http://www.tptcc.com/board/viewtopic.php?t=1007 Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Både Crashday og Trackmania ser utrolig kule ut! Husker med glede tilbake til mange timer med Stunts hehe Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Blir sikkert et artig spill det der Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ser konge ut! Stunt Car Racer på Amiga var det første jeg spilte på den maskinen og var mektig imponert den gang! Håper på noe av den samme følelsen! Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Ser veldig spennende ut. I mine øyne var imidlertid Stunts! fra 1990 bedre. :-) Må si meg enig her, Stunts! var et bilspill som endelig ga spilleren litt frihet! Stunt Car på Amiga var også moro, men jeg syns det var noe vanskelig å holde bilen på banen Det var meningen at det skulle være vanskelig å holde bilen på banen. Det var derfor det var så tilfredsstillende når du endelig fikk kontroll, og klarte å slå motstanderne regelmessig. :-) Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Verkeleg opptur etter ein dag med migrene. Vert svært artig å prøve dette spelet. Må seie at det minner meg mest om Stunts, som eg framleis ser på som det beste bilspelet eg veit om, kanskje med unnatak av OutRun. (OutRun2 til x-box gav meg nær vatn i munnen, og eg er GameCube-fanboy! ) Digresjon, digresjon. Dette skal kjøpast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå