Gå til innhold

Kan dette bli det nye Stunt Car Racer?

Anbefalte innlegg

Vi fikk en pressemelding om dette spillet for noen dager siden, og siden vi ikke har hatt tid til å skrive noe om det får dere en link her.

http://www.trackmaniagame.com/

Ser det kult ut, eller? Jeg gleder meg veldig til den demoen kommer (skulle ikke være så lenge til).

Ang. Stunt Car Racer, så var det et gammelt PC/Amiga/C64-spill hvor du banene var de reneste berg-og-dalbaner. Sinnsykt gøy på Amiga (tror Amigaversjonen var den beste). Det var Geoff Crammond (kjent for de fleste bilspillentusiaster) som lagde spillet, og det har vært snakk om en nyversjon, men det siste jeg hørte var at de som skulle lage denne (Lost Toys) var i ferd med å gå konkurs. Så jeg vet ikke helt hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser veldig spennende ut. I mine øyne var imidlertid Stunts! fra 1990 bedre.  :-)

Må si meg enig her, Stunts! var et bilspill som endelig ga spilleren litt frihet! Stunt Car på Amiga var også moro, men jeg syns det var noe vanskelig å holde bilen på banen :)

Gleder meg til dette spillet kommer ut, slike alternative bilspill kan bli bra..

Lenke til kommentar
Ser veldig spennende ut. I mine øyne var imidlertid Stunts! fra 1990 bedre. :-)

Må si meg enig her, Stunts! var et bilspill som endelig ga spilleren litt frihet! Stunt Car på Amiga var også moro, men jeg syns det var noe vanskelig å holde bilen på banen :)

Det var meningen at det skulle være vanskelig å holde bilen på banen. Det var derfor det var så tilfredsstillende når du endelig fikk kontroll, og klarte å slå motstanderne regelmessig. :-)

Lenke til kommentar

Verkeleg opptur etter ein dag med migrene. :D Vert svært artig å prøve dette spelet. Må seie at det minner meg mest om Stunts, som eg framleis ser på som det beste bilspelet eg veit om, kanskje med unnatak av OutRun. (OutRun2 til x-box gav meg nær vatn i munnen, og eg er GameCube-fanboy! ;) )

Digresjon, digresjon. Dette skal kjøpast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...