mFaFa Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg skulle paa LAN i vinterferien. Hadde endelig skaffet meg skikkelig data. Jeh, jeg skulle ha det G0Y! Tralalalaa, tenkte jeg mens jeg skulle baere skjermen ned trappa for aa legge den i bilen. Ooops! Jeg mistet plutselig balansen -skoen som jeg ikke hadde tatt paa ordentlig, traakket over! :sad: Gjorde alt jeg maktet for aa holde balansen, men det var for sent. Det eneste jeg kunne gj0re var aa see meg selv snuble.. var nesten som en film! Min hjertelig Hansol 900P deiset ned paa det 0verste trinnet, og hoppet seg nedover :sad: Det f0rste jeg gjorde var aa skrike FAAAEEN I HELVEETE , saa h0yt at jeg fikk vondt i halsen etterpaa, tre-fire ganger. Jeg var saa SINNA! Farlig sinna var jeg. Jeg kunne seri0st blitt en drapsmann hvis noen jeg ikke hadde taalt trynet paa hadde gaat forbi. For saa sinna var jeg. Omsider plukket jeg opp skjermen. Og jeg var bombesikker paa at den var 0delagt. Men glasset var inntakt. Etterhvert som jeg roet meg ned, klarte fattern aa overtale meg til aa teste om den fungerte.. og den FUNGERTEEE!! :smile: Bildet var faktisk like bra som f0r. Det var ingen defekter, what so ever, unntatt knust plast i det ene hj0rnet.. og noen skrammer her og der. Jippi. Er det MULIG aa ha saa flaks i uflaksen?? [ Denne Melding var redigert av: mFaFa på 2002-02-18 18:52 ] Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Lol...det er lov å ha flaks! Og for å se positivt på det: En ekte hardbarka LAN'er skal jo helst ha en skjerm som ser ut som den har vært med i et par verdenskriger :razz: Så nå har du en ekte LAN skjerm Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 18. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2002 Hehe, du sier noe der ja. Litt synd at topicen paa emnet blei helt paa trynet.. det skulle egentlig vaere "Introduserte 19" med steintrappa!!".. skulle tydeligvis ikke tatt den '"' for aa indikere tommer.. naa kommer jo ingen til aa lese traaden.. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå