feed Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvilken vifte/kjøleribbe anbefales til en P4 2.4 som skal klokkes en del. Ønsker ikke altfor mye bråk. Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har denne og liker den bra. Null lyd i silent mode, og bra kjøling. Tror jeg ga 400,- for den OBS! legg merke til vekten Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvilken vifte/kjøleribbe anbefales til en P4 2.4 som skal klokkes en del. Ønsker ikke altfor mye bråk. En thermalright SLK-947 duger bra til det. Sett på en Papst vifte på 19dB eller mindre, og du har en lydløs pc. Se mer info på Microplex.no. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Thermalright SP-94 er den beste kjøleribba til P4.. selges på microplex Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Er ikke tilfeldigvis noen som har den zalman kjøleren i et lian-li PC37 tower...? Har et slik men vet ikke om det går i forhold til PSU. Enden: Åssen temperaturer har du med denne kjøleren? Og passa det uten noe modding på ditt IC7 kort? henrik Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Tror ikke jeg skal snakke om min temp da den ligger på 40 grader uklokket, men jeg vet om folk med den kjøleren som har 32 grader idle. Har 42,5 nå på 2,88. CPU temp styres like mye av kabinett-temp som vifte. Jeg gikk for denne fordi den er billig og stille. Temp gikk vel ned 5 grader i forhold til boxed kjøler. Ingen modding for å feste, men det er litt vrient å skli på plass skruefestene hvis du har den nye nb-vifta. Det gikk greit, men var litt fikling før jeg skjønte teknikken Tror nok du skal få bra resultat i lian li, da kjøeegenskapene er _mye_ bedre i dette enn i mitt kab Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 kan noen poste en link til denne? finner den ikke på microplex.... Lenke til kommentar
erre Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 kan noen poste en link til denne? finner den ikke på microplex.... Her http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp Bilde av SP-94 på forsida! Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 20. oktober 2003 Del Skrevet 20. oktober 2003 Har denne og liker den bra. Null lyd i silent mode, og bra kjøling. Tror jeg ga 400,- for den OBS! legg merke til vekten Zalmann er yppelig! Kjører en ALCU selv.. kjøler bra - og har veeeldig lav støy Lenke til kommentar
Choo Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei Tenkte og kjøpe en av disse, men Hvilken vifter vil dere anbefale? Jeg vil helst ikke bli døv med de første årene som kommer. -Thermalright SP-94 -Thermalright SLK-947U Og, siden de er så tunge.. Vil det da blir risikabelt og flytte mye på dataen? mvh André. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå