AfterGlow Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Ny video viser forskjellen mellom de to konsollgenerasjonene.Så mye bedre er grafikken i Grand Theft Auto V på PlayStation 4 1 Lenke til kommentar
metalheart666 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det kommer nok på Xbox One og Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det kommer nok på Xbox One og Det er bekreftet til Xbox One og PC også ja. 3 Lenke til kommentar
Sursokk Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det kommer nok på Xbox One og Står til og med i artikkelen.. "Grand Theft Auto V til PC, PlayStation 4 og Xbox One har ennå ikke fått en dato, men skal altså slippes etter sommeren." Lenke til kommentar
Shantanu Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Gleder meg til PC *sikle* Men for all del - PS4 har mye bra å skimte med her også. 2 Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Gleder meg til PC *sikle* Men for all del - PS4 har mye bra å skimte med her også. Jepp, selv om ps4 ikke kommer til å ha så elleville effekter med shadows og slikt da den stakkars APU'en i ps4 ikke er all verden heller Endret 13. juni 2014 av Gintoki 2 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Bare å se frem til videoen som viser forskjellen mellom PS4 og PC da. 6 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Joda, enda mer goodies der, men forskjellen fra PS3 til PS4 er nok mye mer synlig Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 For min del hadde jeg heller satt pris på bedre bildeflyt. PS3-versjonen hakker regelrett enkelte ganger. Jeg lever i håpet! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 For min del hadde jeg heller satt pris på bedre bildeflyt. PS3-versjonen hakker regelrett enkelte ganger. Jeg lever i håpet! Kjøp det på PC og styr det selv AtW 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg RadJostein Skrevet 13. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 13. juni 2014 Gleder meg til PC *sikle* Men for all del - PS4 har mye bra å skimte med her også. Jepp, selv om ps4 ikke kommer til å ha så elleville effekter med shadows og slikt da den stakkars APU'en i ps4 ikke er all verden heller Jepp, ingenting jeg tenker mer på mens jeg har det moro med spill enn hvilken APU som sitter inni maskinen. Det er definitivt det jeg tenker mest på. 11 Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Ikke super imponert over remaken grafikken men spillet er knall og blir kjøpt på xone Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 For min del hadde jeg heller satt pris på bedre bildeflyt. PS3-versjonen hakker regelrett enkelte ganger. Jeg lever i håpet! Kjøp det på PC og styr det selv AtW Seff, men inntil da... Det er jo bare en grunn til at jeg kjøpte det på PS3: Tilgjengelighet. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Er jeg lei meg for at jeg satt spillet på pause da jeg antok at det ville dukke opp til next-gen å pc? Næææh Det så bra ut før men denne nye utgaven kommer til å gjøre byen og omgivelsene enda mer troverdig. Gleder meg veldig nå kjenner jeg! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Ikke helt den samme grafikken vi ble servert som da Naughty Dog viste frem Uncharted 4... Men oppgradering er det definitivt. Hmmm, håper de lager en rabattert utgave til oss som har PS3-versjonen fra før, for jeg gidder ikke kjøpe det på nytt til full pris. 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Ikke helt den samme grafikken vi ble servert som da Naughty Dog viste frem Uncharted 4... Men oppgradering er det definitivt. Hmmm, håper de lager en rabattert utgave til oss som har PS3-versjonen fra før, for jeg gidder ikke kjøpe det på nytt til full pris. Enig der. Jeg har fullført spillet på PS3. Hvis jeg skal betale full pris på PS4 så vil jeg ha en full ny story i det minste. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Er jeg lei meg for at jeg satt spillet på pause da jeg antok at det ville dukke opp til next-gen å pc? Næææh Det så bra ut før men denne nye utgaven kommer til å gjøre byen og omgivelsene enda mer troverdig. Gleder meg veldig nå kjenner jeg! Stoppet på rundt 50% av spillet jeg også. Ble så lei av den dårlige grafikken, hakkingen og low-framrate, at jeg sluttet å spille i håp om at det kom til PC. Og det gjør det faen meg. Gleder meg! 1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Blir nok et kjøp på PC for min del, men jeg håper bare at de ikke ødelegger porten slik de gjorde på GTA4. Kravene som har dukket opp til nå er ivertfall langt fra avskrekkende Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) badum-tss \ Endret 13. juni 2014 av BlastyTrasty Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 For min del hadde jeg heller satt pris på bedre bildeflyt. PS3-versjonen hakker regelrett enkelte ganger. Jeg lever i håpet! Kjøp det på PC og styr det selv AtW Seff, men inntil da... Det er jo bare en grunn til at jeg kjøpte det på PS3: Tilgjengelighet. Ok, jeg forsto det som du levde i håpet om at bildeflyten skulle bli bedre på de nye versjonene? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå