Gå til innhold

Noob kommentarer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, ved fare for å bli flamet: CS ER "n00b", mest patetiske sytpaver av spillere må man lete lenge etter, og det verste er at det ikke blir mindre, det blir bare fler og fler, og norge er faktisk verst når det gjelder syting. CS er sytemodden (DET ER IKKE ET SPILL ENDA, EN MOD TAKK :p)

Men det er jo bare public som er slik, men det er jo det mesteparten spiller anyway, men uansett så er det CS der så og si alt av syting foregår, spiller WC3 selv og der er man n00b om man bruker nye taktikker eller av en eller annen teit grunn lagger.

Det som de fleste burde gjøre med sin mening er å rett og slett gi ****** i å si den, hvem bryr seg om du sier n00b? Ingen. Hva hjelper det? Ingenting. Bidrar du til noe? Bare mer syting og klaging.

Lenke til kommentar

Skal vedde for at halvparten av fjortisene som bruker dette ordet "N00b" ikke vet hva det betyr i det hele tatt. De bruker det som et skjellsord, greit nok, men... Det hele startet av folk i USA som sa Nob, noe som er en forkortelse av ordet Newbie. Etter hvert har folket overdrevet dette ordet og det er blitt til n00b. -hvis man kunne skrive 'ø' i cs hadde det vet blitt nØØb. Altså å kalle noen for en nybegynner er ikke akkurat så veldig farlig. Men det blir for dumt hvis spilleren har spilt lenge og fortsatt ikke er så god å kalle ham n00b. Man burde egentlig vite hvor lenge denne personen har spilt før man begynner å kalle ham noe som helst!

Lenke til kommentar

jeg var også en gang en noob. Er vel kanskje det de første gangene jeg spiller et nytt spill. Realiteten er den at noen tranger mer tid en andre, og ikke alle spiller for å bli best.

MEN: hvis man spiller et spill public som har et rankingsystem å du spiller for å være den beste så er d litt kjipt ass, hvis du får en noob på laget.

 

Mitt tips: hvis du vet at du ikke er så god til å spille det du ønsker å spille så ikke oppsøk PRO kanaler/teams. D funker bare ikke. da mener jeg at de som er gode har lov til å kalle deg for en noob + kjefte på deg osv. Spill heller sammen med de som ser ut til å være på ditt nivå. I alfall til du bli litt bedre.

Selv er jeg en guru på CS...har ikke no i mot en å annen HS på noobs:P Det booster bare statsn min.

Lenke til kommentar

Spørs veldig hvilken server du er på, men det er en del slik på cs på de "værre" serverene, generelt kan du gå ut ifra folk som sier mye av dette er enten 14, eller kjøtthuer (men som oftest 14). omg, stfu, n00b, gull, lotto (noen mennesker må jo alltid skylde på noe når det går dårlig, litt vennskaplig haha, <nick>, utrolig gull da, når noen har mirakleflaks er jo greit, men folk som hyler gull eller lotto hver gang de dør er jo direkte patetisk). Enten ignorer de, eller om du er i det hjornet, begynn å ta igjen, men på en litt intelligent måte, da blir de som regel overveldet, og mister munn og mæle ;).

 

AtW

Lenke til kommentar
Er det bare meg eller er denne faktoren størst i CS?

 

:woot: Helt riktig - CS-miljøet briljerer med sine n00b - stfu - 1337-uttrykk.

Jeg har observert folk som spiller CS på LAN (spiller ikke CS selv), og jeg syns det er helt tåpelig at de sitter og roper noob og all den dritten der. Det er rett og slett patetisk at de skal holde på sånn. Jeg skal ikke si at det er sånn i alle CS-miljøene, men det virker nå ihvertfall sånn på meg.

Spiller selv Battlefield1942, og har ALDRI opplevd at jeg er blitt kalt noob, eller at noen andre er blitt kalt det når jeg spiller.

 

Ville bare understreke at det er mest i CS-miljøet denne dritten slenges, og at det er derfor jeg ikke har Counterstrike installert på PCen engang, og det er derfor jeg HATER CS

 

*arg*

Lenke til kommentar

Det er vel BARE WC3, og CS dette gjelder. Er iallefall bare der jeg har fått slike idiotiske mongo utrykk!

Det å skylde på 14. åringer er vel litt vel idiotisk, da jeg var 14. for et år siden, men kalte ALDRI noen for n00b, prøvde heller å hjelpe fyren, enn å klage. Dersom han er dårlig, vet han jo det selv, ingen trenger å si det. KANskje det var hans første gang i CS, kanskje han kun ønsker å prøve spillet??

jaja, nå snakket jeg bare tull, men 14. åringer er det mange av, ikke halvparten av dem (tror jeg) snakker sånn.

Spilte forresten Praetorians over GS, der ble jeg kalt n00b i begynnelsen, det viste seg fort at jeg hadde større hær, og hadde flest kills, fyren beklagde etterpå over chatten, så hele GS greiene så det. DET er hva jeg kaller BRA communtiy. JA, hvorfor sa han det i begynnelsen da?? Fordo jeg gjorde en idiotisk manøver, som kun n00bs (og meg) ville gjort!

Lenke til kommentar

i CS er du "n00b" hvis du:

 

1. dreper noen

2. blir drept av noen

3. blir drept av noen og "whiner"

4. er AFK i 2min fordi du måtte på dritern

5. hvis man snakker om noe heelt annet, for eksempel været

6. hvis man har bra stats

7. hvis man har dårlig stats

8. hvis man spør om noe, hva som helst

 

Så sant, så sant

 

Jeg blokker alle som kaller alle for n00bs. Jeg blokker også folk som misbruker micen sin og snakker privat snakk som alle må høre på.

Lenke til kommentar
det er ikke noe stress å kalle en n00b for n00b, men når n00b blir brukt i ALLE sammenhenger som det blir nå, så er det bare teit..

 

i CS er du "n00b" hvis du:

 

1. dreper noen

2. blir drept av noen

3. blir drept av noen og "whiner"

4. er AFK i 2min fordi du måtte på dritern

5. hvis man snakker om noe heelt annet, for eksempel været

6. hvis man har bra stats

7. hvis man har dårlig stats

8. hvis man spør om noe, hva som helst

 

:lol: Det værste er jo at det er sånn det er også..

Lenke til kommentar

Spilte Warcraft3 TFT, så kom jeg på lag med en som kalte meg noob hele tiden fordi jeg ikke bygde den heroen han ønsket jeg skulle lage.. Vi tapte kampen, og jeg hørte på de noob komentarene hans gjennom hele kampen, da vi hadde tapt og skulle quitte sa jeg til han at jeg vedder kone og bil på at jeg banker han i 1v1, han gikk med på å spille.. Jeg valgte å spille som orc, og bestemte meg for å gjøre alt galt, og bruke en typisk nybegynner taktikk som er veldig effektiv mot såkalte "noobs", nemlig tower-rush :) Jeg begynte spillet med å springe med en peon inni basen hans og bygde en burrow, helt meningsløst :) Derretter gjorde jeg alt som normalt, bygde grunts og farseer som jeg harraset han med, så smekte jeg opp en dunge towers nær "basen" hans, og sprang inn med 2 peons og bygde 2 extra warmills i basen hans, han lurte selvsagt på hva i h*** jeg drev på med.. Så bygde jeg meg nærmere basen hans med mine towers og sprang inn med alle unitsene og slaktet han.. Han pøste på noob komentarer.. Jeg svarte "Even a noob like me, with my noobish tactic beats you".. Han sa ingenting å quittet, hater 14tisser som tror de eiier battle.net..

Lenke til kommentar
Spilte Warcraft3 TFT, så kom jeg på lag med en som kalte meg noob hele tiden fordi jeg ikke bygde den heroen han ønsket jeg skulle lage.. Vi tapte kampen, og jeg hørte på de noob komentarene hans gjennom hele kampen, da vi hadde tapt og skulle quitte sa jeg til han at jeg vedder kone og bil på at jeg banker han i 1v1, han gikk med på å spille.. Jeg valgte å spille som orc, og bestemte meg for å gjøre alt galt, og bruke en typisk nybegynner taktikk som er veldig effektiv mot såkalte "noobs", nemlig tower-rush :) Jeg begynte spillet med å springe med en peon inni basen hans og bygde en burrow, helt meningsløst :) Derretter gjorde jeg alt som normalt, bygde grunts og farseer som jeg harraset han med, så smekte jeg opp en dunge towers nær "basen" hans, og sprang inn med 2 peons og bygde 2 extra warmills i basen hans, han lurte selvsagt på hva i h*** jeg drev på med.. Så bygde jeg meg nærmere basen hans med mine towers og sprang inn med alle unitsene og slaktet han.. Han pøste på noob komentarer.. Jeg svarte "Even a noob like me, with my noobish tactic beats you".. Han sa ingenting å quittet, hater 14tisser som tror de eiier battle.net..

 

Ergh, sa han noen gang at han var 14, eller antar du dette??

Lenke til kommentar

Jeg spiller endel på nettet...mest BF42 og StarCraft. Her blir jeg skjelden kalt "noob" selv om jeg ikke er særlig god i noen av disse spillene. Møter jo selvfølgelig noen idioter som ikke klarer å la kjeften være igjen (hendene fra 'say' knappen) men har ingen store problemer med de.....hvis noen vil spille er nicket mitt Tull91 i BF42 m/ mods og LIGHT(magic) i SC......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...