Gå til innhold

Noob kommentarer.


Anbefalte innlegg

Gamer-miljøet er dårlig for tiden.

Ikke minst pga alle noob-komentarene som slenges ut på serveren. Kaller selv ikke andre for noob, om vedkommende er dårlig i et spill, i mitt tilfelle; CS.

 

Det finnes faktisk folk som trenger mer trening enn andre, for å bli bedre.

Noen som faktisk ikke har som mål å bli bedre, f.eks. de spiller kun for fun en gang i blandt. (Dette blir vel meg.)

Noen som tar seg til mer fornuftige ting en å spille spill for å bli bedre, kort sagt, så spiller de bare for fun.

Men blir ikke alltid så fun, når en som tror han er noe bedre, kommer å kaller andre for noob på serveren.

 

Å kalle en annen for noob, er det samme som å påstå at man selv er bedre. Og det er ikke noe galt i å være noob, alle kan ikke være like god heller. Hvordan ville det vært å spille et spill hvis alle var like gode?

 

Grunnlaget for å starte denne tråden, var å få høre andres meninger om dette. De fleste har vel også en gang vært en noob, tror det imidlertid hadde vært dødskjedelig hvis ingen var noob.

Er bare min synsvinkel på kommentaren "noob". Hva mener dere? Har jeg et poeng?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte Warcraft en gang 2v2. han jeg var på laget med klage hele tiden på at jeg sugde (var blant de første gangenne jeg spilte). Det som skjedde var at jeg ente med best stat og ellers best i spillet og. Han brukte sikkert for mye av sin tid på og skrive NOOB og andre klagende utsangn.

 

 

Jeg har også noen ganger begynt og angripe basen til min alierte hvis han ikke stopper og klge på meg når jeg sier han skall det. og etter jeg har ødlagt sikkelig for han tar jeg min base og om han ikke har quitta, så quitter er jeg.

 

Nå er ikke jeg elendig i det spillet mer da, er vel på lvl 10 eller noe sånt. ikke noe über og ikke noen nOOb.

 

 

 

Hvis det er team kill på cs serveren du spiller på kan du jo skyte et par kuler i han sån at han mister lit liv. Bare pass på og gjør det når du kan skylde på at du egentlig sikta på noe annet, eller at du skvatt når han dukka plutselig opp. Han vil nokk da kalle deg for noob enda mer, men så har du jo det lit morro med og ødelegge får han da.

 

 

EDIT: Spilte Rune for lit siden over ninternett, og det var en som sa at jeg hadde noob flaks hver gang jeg drepte han, og han kalte meg noob hele tiden. Men jeg ente med og vere den som hadde mest kills gang på gang. Jeg er ikke noen noob i det spillet foresten.

Lenke til kommentar

Har også vært en "n00b" for noen år siden...men nå etter 2-3års aktiv Cs spilling begynner jeg å få "teken" på fps shootere. Jeg må innrømme at jeg kaller folk for "n00b" en gang i blant , men jeg er ikke slik som andre folk som nærmest "flipper ut" p.g.a en nybegynner tar dem.

Lenke til kommentar

Jeg forstår problemet. Jeg har på følelsen at det er et ord som blir mye brukt på CS. Jeg har aldri opplevd at noen kaller meg det. Spiller ganske mye på nettet. Spill som Battlefield, Medal of Honor o.l.

- og jeg er ikke spesiellt flink... :oops:

 

En og annen dust treffer selvfølgelig jeg på også, men jeg bare ignorerer det. Til syvende og sist så er det bare dataspill vi leker med. Kan ikke ta inn over neg at noen kaller meg noob. Dessuten er jeg for gammel til at jeg skal la meg irritere av en liten drittunge som er bedre en meg til å spille, og som kaller meg ett eller annet.

 

Men jeg forstår deg allikevel. :yes:

Lenke til kommentar

det er ikke noe stress å kalle en n00b for n00b, men når n00b blir brukt i ALLE sammenhenger som det blir nå, så er det bare teit..

 

i CS er du "n00b" hvis du:

 

1. dreper noen

2. blir drept av noen

3. blir drept av noen og "whiner"

4. er AFK i 2min fordi du måtte på dritern

5. hvis man snakker om noe heelt annet, for eksempel været

6. hvis man har bra stats

7. hvis man har dårlig stats

8. hvis man spør om noe, hva som helst

Lenke til kommentar

Ja,DET ER IRRITERENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hver gang jeg spiller public (CS) å skyter en annen i hodet er det med en gang : "jaevla n00b" eller no annet...irriterende!

Men det som er verst er folk som bruker "noob" hele tiden.

"Har ikke penger på kortet" -- "forbanna noob",blir det ropt tilbake.

"Har ikke Bestilt ny musematte" -- "Omg din noob!"

Lenke til kommentar
"]Ja,DET ER IRRITERENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hver gang jeg spiller public (CS) å skyter en annen i hodet er det med en gang : "jaevla n00b" eller no annet...irriterende!

Men det som er verst er folk som bruker "noob" hele tiden.

"Har ikke penger på kortet"  --   "forbanna noob",blir det ropt tilbake.

"Har ikke Bestilt ny musematte" -- "Omg din noob!"

 

:yes: :yes:

 

Ord som omfg, ffs, n00b, lol, wtf, lmao ubernoob osv, talker eg på dataen, men når folk begynner å snakke desse ordene.

"Skal du ut i kveld?"

"Nei"

"NOOB"

 

blir så irritert av slikt

Lenke til kommentar
Gamer-miljøet er dårlig for tiden.

Ikke minst pga alle noob-komentarene som slenges ut på serveren. Kaller selv ikke andre for noob, om vedkommende er dårlig i et spill, i mitt tilfelle; CS.

 

Litt uenig i at gamer-miljøet er dårlig. Tror det heller har noe med spillet du spiller. Spiller selv Americas Army endel, og der er miljøet stort sett bra. Var også innom Anarchy Online for første gang, kom flere folk bort til meg å viste meg hvordan jeg skulle handle, hva jeg skulle kjøpe og hvordan det var lurt å utvikle karakteren. Gav meg til og med penger. :smile: Har faktisk ikke opplevd det n00b greiene i noen online spill jeg har prøvd. Kanskje jeg er heldig. :wink:

Tror problemet ligger hovedsakelig i CS, og at er veldig mange veldig unge folk som er verdensmestere som spiller det.

Lenke til kommentar

Tåpelig uttrykk igrunn.. "noob/n00b" - kommer jo av "newbie" - nybegynner...

Alle var vel nybegynner en gang? og det er tåpelig å kalle nybegynnere for dårlige, alle var "noob" og dårlig en gang, right?

Igrunn en fin ting med battle.net, du får kamper satt opp mot folk som er omtrent samme level som deg, så er du noob, er han noob, ferdig med det :D

Lenke til kommentar
kjøpte wc3 for 50 spenn på elkjøp

 

spilte to kamper online, og de jeg møtte var garantert ikke nybegynnere :)

 

ulempen med battle.net er at de gode starter nye kontoer for å banke usle små nybegynnere som meg selv

 

Men det er ikke bare negativt det heller. Er vel egentlig sånn man blir god, spille mot folk som er noen hakk bedre. Hvertfall slik jeg prøver å lære :woot:

Lenke til kommentar
kjøpte wc3 for 50 spenn på elkjøp

 

spilte to kamper online, og de jeg møtte var garantert ikke nybegynnere :)

 

ulempen med battle.net er at de gode starter nye kontoer for å banke usle små nybegynnere som meg selv

 

Hvis det ikke hadde vert det lvl systemet på b.net så hadde det sugd. lvl systemet er bra! Hvis man starter ny acc så er det ganske stor sjangse og møte lavt levla folk, møter a ofte bra folk å da. Men er man høyt lvla så møter man andre bra folk og slipper og ergre seg åver dårlig motstand 9 ut av 10 kamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...