DementedAlbino Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Stortsett uansett hva jeg prøver å laste ned med bit torrent så er den sjeldent over 3 kbs i hastighet på min 2 mbit linje. Må jeg åpne noen porter i ruteren for at det skal virke med normale hastigheter? Har linje fra ngt om det skulle ha noe og si. Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du trenger vel ikke åpne porter når du får lasta ned? Dessuten finn torrents med mange DL'ers og seeds. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Hva som gjør at jeg får så utrolig lav hastighet da? På samme filen får andre mellom 90-130 kbs mens jeg har nå 1.2 kbs. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg har ikke åpnet porter i ruter, og jeg har fått hastigheter opp i 240kB på min 2 mbit NGT linje. Det er bare veldig sjelden tho... Jeg har prøvd å åpne portene, men jeg kommer ikke inn på endring.nextgentel.no :-? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Men hvorfor skal det gå raskere og åpne porter? Er vel bare at folk får lettere tilgang til min maskin, eller er nedlastningen avhengi av at jeg åpner de portene også? Er der noen ulemper med å åpne de portene? 6881-7881? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hadde akkurat samme problemet. Nå har jeg riktignok ikke så fet linje (for og si det pent) men lå omtrent hele tiden på 1-3 K. Nå har jeg ikke lenger det problemet, for jeg bruker ikke BitTorrent lenger Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du må forwarde de portene for å få optimal ytelse på BT. Det står i FAQen på hjemmesiden til BT Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Fant ut at det beste var å bruke shareaza...Trenger bare en port der, og velger en port som allerede er åpen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 Du trenger vel ikke åpne porter når du får lasta ned?Dessuten finn torrents med mange DL'ers og seeds. Hva vil seeds og dl`ers si? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Seeds er folk som har hele filen og bare laster opp. dl er folk som ikke er er ferdig å laste den ned ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå