toreide Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har sjekket med Telenor/Tele2/NextGenTel, men sentralen jeg er koblet opp mot har ikke mulighet for ADSL. Jeg vet at nabogaten min er koblet til en moderne sentral med tilgang til bredbånd. Spurte Telenor om mulighet for å bytte sentral, men fikk nei. Hva kan jeg gjøre? Kreve bytte av tlf. nr. av en mer eller mindre god grunn, og samtidig bytte av sentral? Noen trådløse alternativer via Parabol som ikke koster skjorta? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hva kan jeg gjøre? Kreve bytte av tlf. nr. av en mer eller mindre god grunn, og samtidig bytte av sentral? Det hender det kan finnes muligheter, hvis du vil kan jeg sjekke litt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Telenor kjører en 0 policy når det gjelder skifte av telefon sentraler. Du kan jo evnt høre med noen levrandører som har eget utstyr. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvis du har en kamerat eller lignende i nabo gata og den ikke er langt unna, kan dere jo spleise på ei bra linja, og bruke trådløst nettverk.. Bruke antenner da såklart for å sikre linjekvalitet. Lenke til kommentar
toreide Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Det hender det kan finnes muligheter, hvis du vil kan jeg sjekke litt. Det hadde vært topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå