DrErling Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg har etterhvert sluttet å irritere meg over at mange ord jeg bruker dagligdags er forbudt å bruke på forumet (jeg er nordlenning, say no more om den saken) Dog har jeg merket at det finnes smutthull der jeg kan få uttrykke meg, slik jeg gjør til vanlig, via tekst. Forpulte faenskap er en kombinasjon som funker. Noen som har andre kombinasjoner som funker? Jeg savner f/en. eller ****** som de kaller det her på forumet. hvis jeg skriver at det f/ens kysset var saftig, eller noe i den dur, så blir det ****** kyss som høres temmelig teit ut. Kombinasjoner der man bevist utnytter oversettingen som gjøres kan også være litt morsom... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 hmm jeg skriver faan med to a'er, men det er da dialekt.. svarte faans drit Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ikke så lur tråd egentlig. Moderatorer kan jo bare legge inn disse hullene. Anyways fan=****** og funker som bare det. :smile: Lenke til kommentar
zed Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Fy ****** i helvete jævla ****** ! *teste* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 horefittefaenihelvete98fittefaen Jeg syns at denne jævla sensuren på dette jævla forumet suger noe så jævli for ****** i helvete! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hva er egenltlig vitsen med sensur? Jeg tror ingen normale mennesker i år 2003 tar seg nær av at noen skriver "fa-en" i et forum. Det er jo er ord, og det er diskriminerende å utelukke hvisse ord. Det er litt synd at det er lovlig å diskriminere i Norge, så lenge det ikke er kjønnsrasediskriminering jeg syns man burde fjerne denne sensuren, kanskje sette opp en poll for å se hva folket synes om saken. jeg syns det er tid for en revolusjon Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Sensur er kult, og "dritt" inngår ikke i den. Vet ikke om jeg skal kalle det et smutthull, men det er mitt bidrag i alle fall. Lenke til kommentar
ranger** Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Dere burde skamme dere alle sammen! fysj! snakke slik om herren og våre skapere og alle de andre helgenene og avføringene! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 QUOTE Dere burde skamme dere alle sammen! fysj! snakke slik om herren og våre skapere og alle de andre helgenene og avføringene! Og kjønnsorgan.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 QUOTE Hva er egenltlig vitsen med sensur? Jeg tror ingen normale mennesker i år 2003 tar seg nær av at noen skriver "fa-en" i et forum.Det er jo er ord, og det er diskriminerende å utelukke hvisse ord.Det er litt synd at det er lovlig å diskriminere i Norge, så lenge det ikke er kjønnsrasediskrimineringjeg syns man burde fjerne denne sensuren, kanskje sette opp en poll for å se hva folket synes om saken. jeg syns det er tid for en revolusjon ja,enig der! men det er noen som er kristne fanatikere Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 QUOTE ord som ikke er lov på forumet?OcShoot Lenke til kommentar
miCro Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 "Jeg skal 187e deg" burde jo være forbudt.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Har dere hørt den lydfila der en helgelending går berserk over en vaskemaskin? Jeg husker ikke hvor det var, men en plass lå den filen til nedlasting. Og du kunne sende inn dine kommentarer til filen. Så å si samtlige kommentarer bar preg av at folket hadde hørt hele lydklippet før de skrev inn sine kommentarer. Den ene forsøkte å overgå den andre med finurlige bannskapsfraser. Det hele endte opp med å være både skikkelig tåpelig og veldig barnslig. Jeg ser de samme tendenser her også. Anyway, sensuren har blitt tatt opp flere ganger tidligere - på korrekt plass (tilbakemeldinger) - og konklusjonen har hver gang blitt at de fleste brukerne er fornøyde med å ha den der. Selv synes jeg overdrevet bruk av bannskap er tåpelig, vulgært og unødvendig. Derfor er jeg meget fornøyd med at forumet her har funksjoner som demmer opp for det meste. Kan du ikke uttrykke deg som folk flest, har du et problem. Det GÅR an å ikke bruke bannskap. Denne tråden hører hjemme under tilbakemeldinger. Jeg ville ha flyttet den dit dersom det ikke var for at det er flere slike tråder der. Så jeg flytter den til feilposter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg