Gå til innhold

The Temple of Evil Elemental

Anbefalte innlegg

Er det noen som har testet dette spillet? Jeg er en stor fan av RPG-spill og lurer på om dette er verdt å kjøpe? Hvis ikke spiller jeg bare Baldur's Gate serien en gang til...Av de anmeldelsene jeg har lest av Temple of the Evil Elemental virker det som det er lagt mye vekt på karakterutvikling noe som er veldig positivt, men på den andre siden virker det som om resten er noe svakt...trenger flere innvendinger på å bestemme meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, personlig likte jeg det ikke, og jeg er en ENORMT stor fan av RPG. Men jeg har bare spillt i et par timer sammenlagt, så jeg har ikke fått noe særlig syn på hele spillet. Men jkeg taklet ikke combatsystemet eller meny/grensesnittet i spillet, så jeg la det fra meg ganske raskt og spilte heller det andre store rollespillet som kom ut nå: Lionheart: Legacy of the Crusader. MYE bedre, faktisk utrolig fett!

Og forresten, en annen grunn til at jeg la fra meg TToEE er pga jeg fikk den flotte "Your savegames are corrupt"--feilmeldingen og måtte begynne på nytt :(

Lenke til kommentar

Lionheart er artig de første timene, etter det blir det bare det samme om og om igjen, gå å dreper fiender. Altså liker du Diablo stilen "hack & slash" vil nok Lionheart falle i smak. Liker du mer Baldurs Gate stil vil jeg nok ikke anbefalle Lionheart. Men det er nå min mening......

Lenke til kommentar

jeg har spillt D&D ganske mye å syntes BG og IceWind Dale 1 og 2 var en skuffelse med tanke på at D&D er "sån ande vær gang" stil i kamp som i heroes of M&M, så jeg syntes ToEE var en hitt i mine øyne...

eneste jeg vill si er at det er noen små men iriterende bug's i spille

sån som...

...du klikkker at Char. skal gå et sted, men Char står bare stille...

...det står at Char går 40FT i runden, men den går like fort som en med 20FT...

jeg anbefaler spillet på de sterkeste, spez for D&D spillere, eller kommende D&D spillere...

Lenke til kommentar

hvis du lurer på om du liker ToEE så vil jeg anbefale og kjøpe Pool Of Radiance Ruins Of Myth Draddor(koster 79,- på gamesmix.com), hvis du liker dette er nok ToEE også noe for deg(hvis du ikke liker det har du "spart" 3-400,- ).

Meselfe takler ikke det "over turn baserte" gameplayet, synes dette er noe som bare hører hjemme i PnP-rollespill.

Noe som kunne økt spillegleden av ToEE hadde vert multiplayer...synd at de ikke tok med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...