Gå til innhold

Hvilket download program er det beste (til XP)?

ratrune

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2002-02-18 18:17, ratrune skrev:

Ja, hvilket program er det beste?

Har prøvd Getright, DAP, Download Booster bl.a.

Finnes det flere? Bedre? :?:

Download Express var min soleklare favoritt før jeg vraka IE som browser. Programmet er ikke noen download manager, med masse funksjoner som timeplan over downloadsene dine osv, men det er meget bra hvis du i utganspunktet ønsker noe ala IE's originale bare med støtte for multiple connections så nedlastinga går litt raskere

Lenke til kommentar

Må bare få skryte litt av favorittprogrammet mitt: Mass Downloader fra Meta Products!

Har testet de fleste kjente nedlastingsprogrammene, men Mass Downloader tar kaka.

Fantastisk sak som styrer alle nedlastingene dine. Det tar et par dager å bli vant med programmet, men etter det klarer du deg ikke uten. Det har selvfølgelig resume funksjon og innstillinger opp ned i mente. Du kan også browse zip filer på servere og hente ut det du trenger. Du slipper mao å laste ned hele zipfilen for å hente ut det du trenger.

Et must for en (litt avansert) bredbands bruker.

http://www.metaproducts.com/mpMD-AY.html

Fra MetaProducts:

MetaProducts Mass Downloader (MD) is a Windows 9x/NT/2000/ME/XP program that allows you to download individual files (or lists of files) from the Web and FTP sites at the maximum available speed. Multiple downloading channels technology significantly decreases the time necessary to download files.

MD also allows you to browse Zip archives before loading them and to choose only the desired files to download, a feature offered by no other file downloading program.

It has an excellent Internet Explorer-like user interface. (Offline Explorer allows you to download entire Web sites, whereas MD allows you to download specific files by filename.)

Browser clicks monitoring hot keys:

Please hold Alt+Control keys down when clicking to add any link to Mass Downloader;

Please hold Shift key down when clicking to ignore link by Mass Downloader

Rune.

Lenke til kommentar

Synes Opera sin er helt grei til mitt bruk, men hvis du har breidband og skal laste ned store filer (.txt filer selvsagt :grin:), ville jeg brukt et program som heter, Netants.

det har haugevis av funksjoner...

den jeg liker best er "download all" - hvis det er en side med mange bilder f.eks., kan du laste ned alle samtidig uten å måtte høyre klikke og trykke "lagre som" på hver enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...