Imlekk Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Trenger du god kondis for å få dama til å komme, så gjør du noe feil.... Ouch. Vel, det gjør det enklere å få henne til å komme flere ganger. Men for all del, jeg gjør sikkert en hel haug feil. Færre enn før, men jeg er ennå ikke perfekt. Jobber dog med saken. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Trenger du god kondis for å få dama til å komme, så gjør du noe feil.... Ouch. Vel, det gjør det enklere å få henne til å komme flere ganger. Men for all del, jeg gjør sikkert en hel haug feil. Færre enn før, men jeg er ennå ikke perfekt. Jobber dog med saken. "flere ganger" argumentet er valid! Nobody is perfect! Endret 16. juni 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Hvis han har små og tynne fingre, dropp han Anonymous poster hash: 131f4...ed4 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvis han har små og tynne fingre, dropp han Anonymous poster hash: 131f4...ed4 faktisk ikke så dumt tips... Gutter med små, tynne fingre er ikke så pent... De gutta som liksom aldri har vært møkkete, eller aldri har brukt henda til en dritt, det er ikke noe imponerende, hverken for gutter eller jenter. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 "flere ganger" argumentet er valid! Nobody is perfect! Takker og bukker Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 De som driver med idrett, fotball Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror det ofte er slik at det er den man forventer minst som er best i sengen. Om jeg ser en høyrøstet, brisen kompisgjeng tenker jeg i mitt stille sinn at det må være han blyge, litt forsiktige fyren i den kompisgjengen som hadde kjørt meg hardest 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Jeg tror det ofte er slik at det er den man forventer minst som er best i sengen. Om jeg ser en høyrøstet, brisen kompisgjeng tenker jeg i mitt stille sinn at det må være han blyge, litt forsiktige fyren i den kompisgjengen som hadde kjørt meg hardest Tror det stemmer bra, sees på byen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg tror det ofte er slik at det er den man forventer minst som er best i sengen. Om jeg ser en høyrøstet, brisen kompisgjeng tenker jeg i mitt stille sinn at det må være han blyge, litt forsiktige fyren i den kompisgjengen som hadde kjørt meg hardest Hmm..hvordan er du i senga da? Slår meg at du ikke er den mest passive, ut i fra innleggene dine:p Anonymous poster hash: a506c...029 Lenke til kommentar
lion22 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Det er så idiotiske svar. Hvem som hadde "kjørt meg hardest" javel. .. Første gang jeg hadde sex ble det akkurat slik jeg hadde håpet. Uansett du vet aldri hvem som er best i senga da kan du like godt spørre venninnene dine eller spørre gutten selv. Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Det er så idiotiske svar. Hvem som hadde "kjørt meg hardest" javel. .. Første gang jeg hadde sex ble det akkurat slik jeg hadde håpet. Uansett du vet aldri hvem som er best i senga da kan du like godt spørre venninnene dine eller spørre gutten selv. Jeg VET ingenting nei. Jeg TROR det, skrev jeg. I noen tilfeller stemmer det, andre ikke, men jeg liker å innbille meg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg