Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ut på byen. Hvordan vite hvem som er god i sengen?

Anbefalte innlegg

Trenger du god kondis for å få dama til å komme, så gjør du noe feil....

Ouch. Vel, det gjør det enklere å få henne til å komme flere ganger.

Men for all del, jeg gjør sikkert en hel haug feil. Færre enn før, men jeg er ennå ikke perfekt. Jobber dog med saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger du god kondis for å få dama til å komme, så gjør du noe feil....

Ouch. Vel, det gjør det enklere å få henne til å komme flere ganger.

Men for all del, jeg gjør sikkert en hel haug feil. Færre enn før, men jeg er ennå ikke perfekt. Jobber dog med saken.

"flere ganger" argumentet er valid! :)

Nobody is perfect! ;)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

Hvis han har små og tynne fingre, dropp han

Anonymous poster hash: 131f4...ed4

faktisk ikke så dumt tips... Gutter med små, tynne fingre er ikke så pent... De gutta som liksom aldri har vært møkkete, eller aldri har brukt henda til en dritt, det er ikke noe imponerende, hverken for gutter eller jenter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg tror det ofte er slik at det er den man forventer minst som er best i sengen.

Om jeg ser en høyrøstet, brisen kompisgjeng tenker jeg i mitt stille sinn at det må være han blyge, litt forsiktige fyren i den kompisgjengen som hadde kjørt meg hardest

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Jeg tror det ofte er slik at det er den man forventer minst som er best i sengen.

Om jeg ser en høyrøstet, brisen kompisgjeng tenker jeg i mitt stille sinn at det må være han blyge, litt forsiktige fyren i den kompisgjengen som hadde kjørt meg hardest

Tror det stemmer bra, sees på byen.

Lenke til kommentar

Hmm..hvordan er du i senga da? Slår meg at du ikke er den mest passive, ut i fra innleggene dine:p

Anonymous poster hash: a506c...029

Lenke til kommentar

Det er så idiotiske svar. Hvem som hadde "kjørt meg hardest" javel. .. Første gang jeg hadde sex ble det akkurat slik jeg hadde håpet. Uansett du vet aldri hvem som er best i senga da kan du like godt spørre venninnene dine eller spørre gutten selv.

Lenke til kommentar

Det er så idiotiske svar. Hvem som hadde "kjørt meg hardest" javel. .. Første gang jeg hadde sex ble det akkurat slik jeg hadde håpet. Uansett du vet aldri hvem som er best i senga da kan du like godt spørre venninnene dine eller spørre gutten selv.

Jeg VET ingenting nei. Jeg TROR det, skrev jeg. I noen tilfeller stemmer det, andre ikke, men jeg liker å innbille meg det.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...