AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Tenkte å prøve meg på en one night stand i morgen. Men er redd for å gå på et smell Hvordan kan jeg klare å "spotte" hvem av gutta på byen som er gode i sengen? Stort utstyr er jo vel og bra. Anonymous poster hash: dc01e...1a2 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Trial and error? http://en.wikipedia.org/wiki/Trial_and_error Evt legg deg etter han som har ei dame i hver hånd allerede, og still deg i kø, dog det er 50-50 sjansje for at han er gay. Endret 13. juni 2014 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 13. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 13. juni 2014 Vi har et hemmelig håndtrykk som vi pleier å bruke når vi møtes på byen. 14 Lenke til kommentar
probin Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 HyyySsjjjjj! Zarac. Ikke si noe! 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Ikke velg han som prøver hardest å være kul (caps, singlet, noen armbånd, sneakers, tan, hipster, liten lue, skateboard, osv.....). 3-dagers skjegg, manndig, passe muskuløs er bra, ergo, pick me! ser litt ut som en blanding av brad pitt og channing tatum, står i baren, snakkes Anonymous poster hash: ba424...611 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Er noe dessverre ingen "fasit" til å "gjette" hvem som er god i senga ute på byen, det er så mange faktorer som spiller inn. Såfremt du ikke prater med noen andre jenter som har ligget med han tidligere og kan høre deres erfaringer så er det nok som å kaste dart piler med bind foran øynene. Men statistikk tilsier at de som er litt "nerdete" og ofte "data folk" som er minst "ego" i senga og tar dermed mer hensyn til partneren sin. Husker ikke hvor den saken ble publisert hen, men var en ganske stor undersøkelse. Men klart dette er heller ikke noe fasit, en "boler" kan være "dau" eller "gud" i senga på lik linje med "nerder".... Men sjansene statistisk er større for å finne en hos data geeks. Ang penis størrelse, så må du evt bare spørre han, evt vente å se til man finner ut. Husk at selv om penis kan være liten i slapp tilstand så kan den vokse seg ganske stor, evt en med stor kan faktisk ikke bli noe særlig større i erigrert også, Showers and Growers som det ofte kalles. Men penis størrelse er jo ikke alt alltid, en mann med en mindre penis kan gjøre underverk med hender og tunge også! Lykke til! Husk å ta med egne kondomer slik at du vet 100% at det er tilgjengelig om du finner noen å ta lakengymnastikk med! Edit - Ikke vær redd for å gå på en smell! Bare styr unna de som har drukket alt alt for mye, samt vær måteholden selv. Litt alkohol (om det drikkes) kan hjelpe til å slappe av, men for mye kan gjøre det feil + dårligere dømmekraft. Og om det blir en "dårlig" one-night, så ikke gi opp, ta det som en erfaring rikere og bruk kunnskapen til en annen gang. Husk også at hvor bra en slik kveld/natt blir er jo også opp til hvor mye du selv legger i det også! Vær aktiv, ha "bein i nesa" og stol på deg selv og stå på! Endret 13. juni 2014 av Zimon 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Spør om han er god i senga. Får du et klart "ja", gå videre til neste. 4 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Jeg håper du bruker en kondom. Du vet, for menneskheten. 5 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Datanerder er best i sengen. Jeg tror det kan være litt sannhet i dette, i alle fall visst kjemien er tilstede. Lenke til kommentar
Klausen Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 husk at mage blir til kølle om natten 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg johanf Skrevet 14. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 14. juni 2014 Så, hvordan gikk det? Glemte du BH og sokker når du dro? 10 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 Men statistikk tilsier at de som er litt "nerdete" og ofte "data folk" som er minst "ego" i senga og tar dermed mer hensyn til partneren sin. Hele forumet altså. 2 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Ta han med briller. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Men statistikk tilsier at de som er litt "nerdete" og ofte "data folk" som er minst "ego" i senga og tar dermed mer hensyn til partneren sin. Hele forumet altså. Yupp, også den kvinnelige delen av brukermassen! Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Spør om han er god i senga. Får du et klart "ja", gå videre til neste. hahaha, ja!!! Jepp, hadde jeg vært dame, hadde jeg ikke valgt ut en gutt med mest muskler som alle andre damene henger rundt. Husk, "nerdene" er ikke så dumme som folk tror, de har ofte en interesse utover å se på seg selv dumt i speilet mens de pumper jern, og det er ikke altid så dumt. Betyr litt hva som er oppe i huet også,. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg ser ikke ut som en nerd, men jeg får tilfredstillelse av at dama får orgasmer. Er jeg nerd med briller, eller er jeg hunk? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg_ser_at_alle_her_lo>priser_sexegenskapene_til_den_gruppa_de_sel>_tilhører._Ikke_hør_på_dem._Det_er_styrkeløfterne_som_er_*est. 1 Lenke til kommentar
rockPaperScissors() Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Jeg_ser_at_alle_her_lo>priser_sexegenskapene_til_den_gruppa_de_sel>_tilhører._Ikke_hør_på_dem._Det_er_styrkeløfterne_som_er_*est. Og hva med de som er begge deler? COWABUNGA! Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Styrkeløft er vel og greit. Rask og eksplosive folk. Jeg er derimot en utholdenhetsutøver... (Pluss, en håpløs geek.) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Styrkeløft er vel og greit. Rask og eksplosive folk. Jeg er derimot en utholdenhetsutøver... (Pluss, en håpløs geek.) Trenger du god kondis for å få dama til å komme, så gjør du noe feil.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg