royter Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Heisann! Kjører en fullstendig opprens av maskinen, har 2xHD. 120GB og 160GB + Win XP pro. Har partisjonert begge diskene. Ikke så forferdelig viktig, men likevel noe irriterende er det at C: og D: er henholdsvis hver sin halvdel på hver sin disk Ville vært veldig praktisk om C: og D: hadde vært en konkret disk, og E: og F: den andre..... ?? DVDR og DVD enhetene har sneket seg inn som E: og F: etterhvert. og siste HD har blitt G: og H: Har noen et tips eller to Lenke til kommentar
kain Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Et lite tips du kan bruke partison magic til å forandre partisjons bokstavene :o Lenke til kommentar
ratata Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 administrative tools->disk management->høyreklikk, der står det change drive letter and paths Lenke til kommentar
royter Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 administrative tools->disk management->høyreklikk, der står det change drive letter and paths Tjaaaa..... Takker for kjapp respons, men jeg kjenner ikke helt dette igjen i win XP Pro. Har riktignok Norsk utgave men har ikke funnet noe som kan koples til ditt forslag....!? Har under administrative verktøy: Datakilder, Datamaskinbehandling, Hendelsesliste, Komponenttjenester, Lokal sikkerhetspolicy, Tjenester og Ytelse :oops: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Antar det blir Datamaskinbehandling, så får du opp et nytt vindu med 3 valg, den midterste er vel Lagring. Så er det 3 nye valg, den nederste er Diskbehandling. Har selv engelsk, så jeg er litt usikker på de norske betegnelsene. Lenke til kommentar
royter Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Så sannelig....... Der kom jeg i mål gitt Da føles alt straks så mye bedre Mange takk for hjelpen folkens :-) :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå