Tjuls Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg har koblet til 3 nye vifter, lys og flere pci kort.. uten helt og tenke på strømforsyningen. når jeg skrudde på pc'en kom det bare et kort blink på power led'en. jeg får ikke starta den nå. har bytta kabinett så alt er flytta over. har en gammel aopen 250w psu. jeg har prøvd og jumpstarte psu men jeg får bare et millisekund med summing akkurat i det jeg kortslutter det jeg skal(fant guide her i forumet). leser også at noen psu må ha belastning på en av kontaktene. hvordan kan dette prøves ut? Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...ning+kortslutte da får du iallefall sjekket litt. Bruk gjerne multimeter for å sjekke for riktig spenning på kontaktene Lenke til kommentar
Tjuls Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 takk for tipset.. jeg boblet på en vifte. og så kortslutta jeg den. vifa begynte å gå men slutta etter 1 sekund. kanskje ikke det engang. skjønner ikke hva som er galt. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vifta er bøgit å trekke for mye strøm? en venn av meg skjedde det noe slikt me.. han ødela hk'et sitt da. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå