generiX Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 mitt skjermkort ovenfor blir så sinnsykt varmt, jeg svir nesten av meg fingrene når jeg tar på kjøleribba. skal det være så varmt eller? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ikke unormalt at det blir godt og varmt, selv har jeg 9500 og det er ikke akkurat kjølige temperaturer rundt om på kortet. Mange steder er det så varmt at jeg brenner meg holder jeg lenge. Mener du at det er for varmt over det hele så sett en 80mm vifte på 7 volt til å blåse på kortet så blir det straks mye bedre. Zalman har en egen vifte som du kan montere på denne kjøleren om du ønsker det. Lenke til kommentar
generiX Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 ok thnx tenkte faktisk på å kjøpe en vifte før denne posten menne var litt usikker på om det kunne være noe galt og, men som sagt takk igjenn Lenke til kommentar
wizkid Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ultimate Edition er den med vifteløs heatpip-kjøler er det ikke? Ett hull i sidedøra med en vifte som blåser på den er kanskje ingen dum ide, det er i hvertfall viktig med bra luftgjennomstrømning i kassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå