triple-a Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Har nettopp overtatt min kollegas gamle moped og har i den forbindelse et par spørsmål knyttet til eventuelle inngrep som bør gjennomføres for å få den i en mer kjørbar stand. Litt om mopeden: tidlig 90-talls Suzuki 50cc (usikker på spesifikt årstall) har stått ute i et par år (en del rust på de ulike delene, tilsynelatende kun på utsiden) motoren har nettopp blitt vasket og tømt for vann starter og hører forsåvidt grei ut men det virker som om at kløtsjen kicker inn uavhengig av fører noe som resulterer i en "ruse-lyd" fra motoren drar dårlig på girene Jeg henvender meg her på diskusjon på grunn av ren nysgjerrighet, egentlig. Har tenkt å prate med en mekaniker men tenkte at noen her inne kanskje kunne gi meg en pekepinn på hvor omfattende en potensiell renovering kan være og gi meg et visst inntrykk av hva jeg har å stri med. Er det nok informasjon her til at noen er i stand til å gi meg et røft overslag?? Takker på forhånd for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå