Gå til innhold

Sin egen bestefar?

chairgame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke det at det har så mye med saken å gjøre, men jeg synes det er litt artig uansett:

Leser en bok på skolen (prøver i alle fall) - Sagaen om Gisle Sursson, og der er det en dude som har fått barn med sønnen sin, så da er iaffal han sønnen både faren og broren til barna/ søskenene sine.. :)

Lenke til kommentar
Ikke det at det har så mye med saken å gjøre, men jeg synes det er litt artig uansett:

Leser en bok på skolen (prøver i alle fall) - Sagaen om Gisle Sursson, og der er det en dude som har fått barn med sønnen sin, så da er iaffal han sønnen både faren og broren til barna/ søskenene sine.. :)

hvordan kan en mann få barn med en mann? :shrug:

Lenke til kommentar

hm.... hvordan får far og sønn barn sammen?

(dersom det er adopsjon skjønner jeg det, men da er det ikke noe spess vel?)

Lenke til kommentar

Sakjen er meget enkel.

Du får en datter. Din datter gifter seg med din far. Din far og din datter får en gutt sammen. Da:

- er du svigerfar til din egen far

- din datter er din stemor

- din datters sønn, som er sønn av din far, er din bror

- er du bestefar til din fars sønn som er din bror, og da må du nødvendigvis være din egen bestefar. (_litt_ rusten logikk, men det går)

Heldigvis går ikke dette an, da du ikke har lov å gifte deg med noen som er over eller under din gren av slekten i direkte linje - f.eks. din far og din datter.

Lenke til kommentar
Heldigvis går ikke dette an, da du ikke har lov å gifte deg med noen som er over eller under din gren av slekten i direkte linje - f.eks. din far og din datter.

Tro meg, det går... kjenner noen av de i Valle og Hvittingfoss.

Og mora til x'n min benker på broren til mannen sin som hun er skillt med, som er onkelen til x'n min.

Husker ikke hele historien der.. men den er noe sick.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...