chairgame Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 hvordan kan en være sin egen bestefar? jeg så en film som het "the stupids" en gang å da sang de en sang om det. ---- moderatoredit: fikset litt på et dårlig emnefelt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skal nok ikke være helt umulig, nå husker jeg ikke helt. Men en venninne av meg fra en eller annen bygd her en bror som er hennes stefar eller noe sånnt rart noe. vært mye frem og tilbake, innavl og masse annet kos Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 tror ikke det er noe en burde prøve på vertfall.. for da må du vel gifte deg med bestemor di eller noe, det har jeg mindre lyst til Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hør Øystein sundes "Jeg er min egen bestefar" så forstår du Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ikke det at det har så mye med saken å gjøre, men jeg synes det er litt artig uansett: Leser en bok på skolen (prøver i alle fall) - Sagaen om Gisle Sursson, og der er det en dude som har fått barn med sønnen sin, så da er iaffal han sønnen både faren og broren til barna/ søskenene sine.. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ikke det at det har så mye med saken å gjøre, men jeg synes det er litt artig uansett:Leser en bok på skolen (prøver i alle fall) - Sagaen om Gisle Sursson, og der er det en dude som har fått barn med sønnen sin, så da er iaffal han sønnen både faren og broren til barna/ søskenene sine.. hvordan kan en mann få barn med en mann? Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ikke det at det har så mye med saken å gjøre, men jeg synes det er litt artig uansett:Leser en bok på skolen (prøver i alle fall) - Sagaen om Gisle Sursson, og der er det en dude som har fått barn med sønnen sin, så da er iaffal han sønnen både faren og broren til barna/ søskenene sine.. hm.... hvordan får far og sønn barn sammen? (dersom det er adopsjon skjønner jeg det, men da er det ikke noe spess vel?) Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det stod bare noe sånt som "[sønnen], sønn av [faren], fikk barn, og de het [navna på barna]". Kan finne fram boka etterpå og se - orker ikke nå. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Her er det: "[...]Kona hans heitta Turid, og ho var dotter til Ramn på Kjetilsøyr i Dyrafjorden Ramn var son til Dyre, som først tok land der i fjorden. Dei fikk born saman [...]". Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Sakjen er meget enkel. Du får en datter. Din datter gifter seg med din far. Din far og din datter får en gutt sammen. Da: - er du svigerfar til din egen far - din datter er din stemor - din datters sønn, som er sønn av din far, er din bror - er du bestefar til din fars sønn som er din bror, og da må du nødvendigvis være din egen bestefar. (_litt_ rusten logikk, men det går) Heldigvis går ikke dette an, da du ikke har lov å gifte deg med noen som er over eller under din gren av slekten i direkte linje - f.eks. din far og din datter. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Heldigvis går ikke dette an, da du ikke har lov å gifte deg med noen som er over eller under din gren av slekten i direkte linje - f.eks. din far og din datter. Tro meg, det går... kjenner noen av de i Valle og Hvittingfoss. Og mora til x'n min benker på broren til mannen sin som hun er skillt med, som er onkelen til x'n min. Husker ikke hele historien der.. men den er noe sick. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Hør Øystein sundes "Jeg er min egen bestefar" så forstår du Den sangen er konge Øystein Sunde i det hele tatt Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Øystein Sunde rock my world!! men man må følge med veldig mye på teksten i den "min egen bestefar", men den duger bra likevel! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 hmm, høret vegge sangene, og øystein sunde er en rippoff etter the stupids! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 i futurama så ble fry sin egen bestefar, når han dro tilbake i tid og humper sin egen bestemor, det er foresten defor han er imun mod de onde hjernene Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 håper ikke det var et seriøst sprøsmål, retard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå