Pion_ Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Jeg har tidligere postet at jeg hadde relativt STORE problemer med å sende mail... fant nå.. endelig ut hvorfor... (selv om jeg har fått dette til å funke før) mailserverere støtter ikke compression på linja.. selv om ISP'en gjør det.. og det er de som hoster smtp serveren jeg bruker... jeg HAR fått dette til å funke før.. har de skrudd det av?!?!? (har tiscali dialup) Noen som vet om noen smtp servere som STØTTER compression? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Det er en god grunn til at det er en max-størrelse på filvedlegg (derfor du skal komprimere?). Skal du sende filer anbefaler jeg deg å sette opp en ftp-server eller bruke icq/msn. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 20. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2002 eh? SOFTWARE COMPRESSION! (på linja) ikke på filer... skal jeg har no ebox som jeg skal det på er det bare å signe opp på runbox.no som har 100mb inbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå