RoSoka Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hej, jeg var nyrlig på NaitParti i narvik. Der hadde de musikk på som vanlig, å de spillte en sang som jeg fikk så sykt lyst på. eneste jeg vet om sangen er begynnelsen, begynnelsen var med piano,og melodien i begynnelsen var slik: dang,dang,dang,dang....(så lavere) dang,dang,dang,dang...(så enda lavere) dang,dang,dang,dang (piano) MÅ finne ut hva denne sangen heter, klør meg rød å blå i bakhodet av all tenkinga på dette. noen? hjelp Lenke til kommentar
irneh Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kansje det var den som gikk sånn som dette: "pling plang plong floff, ding dong badababoom!" Tilgi meg for å tulle med dette, men den informasjonen du kom med er ikke særlig mye... :-? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vanskelig ja, husker du teksten? Hva slags sjanger er musikken? Hva assosierer du den med? Lenke til kommentar
MrNutcase Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det nærmeste jeg kommer en slik dang dang dang dang intro er Robert Miles - Fable Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 hmm... kanskje Children ? Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Mitt tips er... Bruk mikrofon og ta opp en nynneversjon av den intro'n...også legger du en link til den i denne tråden... Da finnes det i allefall håp om at noen kan kjenne den igjen... Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Mangoo - Eurodancer ? The nightfly kanskje... Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 du må nok gi oss mer info. enn det der ja.. jeg tenkte litt på Moby-run on men det spiller man vel ikke på en nattklubb.. syng sangen ut gutt, og send oss en lydfil.. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Rolig musikk? type? noen vokalister dame/mann? Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvilken kategori ligger den under: Metall, rock, pop, techno, dance, country, danseband, polka, jazz, rap osv..... Var det kvinnelig eller mannlig vokal? Hvilket språk sang de på? Trenger mer info en dang, ding, dong. Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 dang,dang,dang,dang....(så lavere) dang,dang,dang,dang...(så enda lavere) dang,dang,dang,dang (piano) *Ler så tårene triller* Lenke til kommentar
corky Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 dang dang dang dang...hm..ikke lett dette.Men du nevner noe med piano. Kan det tenkes det er sangen Wake me up inside-Evanecense??? Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 "Robert Miles - Fable" er eneste jeg kan finne, har ikke leita så mye men den passa meget bra. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Kan være alt fra Folk og røvere til Robert Miles jo Tror jeg har den han leter etter, men det er recovery filer fra en HD som kræsja og filen heter så mye som "e:recoverkeepmp3smp3 hdNewTECHNONR1.MP3" sååå jah like langt Mener det er en eller annen ganske godt kjent DJ som spiller den. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Vokal? Dame, mann? Norsk, engelsk? Var den instrumental? Jesus... Høres ikke alt som er med piano dang dang dang, ut, da? For meg hørtes det ut som Ludwig van Beethoven - Für Elise. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 techno er ikke min greie :wink: Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 hehehe, veit denne informasjonen var litt "fatti", men det var det eneste jeg hadde Fant sangen i går, Den heter: "HIM - JOIN ME" ps.LAST NE :ide: den e så rba:D hva hadde dere gjort i denne situasjonen når dere hadde bare hørt begynnelsen? ingen annen info...hva ? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvis den siste dangen er lenger enn de andre dangene, så kunne det ha vært Beetovens femte symfoni Lenke til kommentar
unwill Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hvis den siste dangen er lenger enn de andre dangene, så kunne det ha vært Beetovens femte symfoni LOL! Skjebnes symfonien? Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 17. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2003 LunarG: skulle gjerna ha gjort det, men når jeg nå nynner begynnelsen, kunne ikke en selvopptatt melkekartong me strapon høre at det var "HIM - Join me"..hører ikke selv at det er den sangen når jeg nynner NÅ, etter at jeg fikk høre hele sangen. irneh: sjønner at du tuller ..posten skulle ikke akkurat være så seriøs, men ville bare vite navnet på den sangen. jihu Cain_85: hadde ikke mer info :wink: har ikje hørt moby-run, men den har sikkert en slik begynnelse å Izex: nja tja, rolig å rolig, rogli i begynnelsen, så litt mere fart litt sånn boyband :oops: male woice.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå