Gå til innhold

hjelp, trenger tittelen på denne sangen.

Anbefalte innlegg

Hej, jeg var nyrlig på NaitParti i narvik.

Der hadde de musikk på som vanlig, å de spillte en sang som jeg fikk så sykt lyst på.

eneste jeg vet om sangen er begynnelsen, begynnelsen var med piano,og melodien i begynnelsen var slik:

dang,dang,dang,dang....(så lavere) dang,dang,dang,dang...(så enda lavere) dang,dang,dang,dang

(piano)

MÅ finne ut hva denne sangen heter, klør meg rød å blå i bakhodet av all tenkinga på dette.

noen? hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være alt fra Folk og røvere til Robert Miles jo :lol:

Tror jeg har den han leter etter, men det er recovery filer fra en HD som kræsja og filen heter så mye som "e:recoverkeepmp3smp3 hdNewTECHNONR1.MP3" :D sååå jah like langt :shrug: Mener det er en eller annen ganske godt kjent DJ som spiller den.

Lenke til kommentar

hehehe, veit denne informasjonen var litt "fatti", men det var det eneste jeg hadde :):shrug::evil:

Fant sangen i går, Den heter: "HIM - JOIN ME"

ps.LAST NE :ide:

den e så rba:D

hva hadde dere gjort i denne situasjonen når dere hadde bare hørt begynnelsen? ingen annen info...hva ?:)

Lenke til kommentar

LunarG: skulle gjerna ha gjort det, men når jeg nå nynner begynnelsen, kunne ikke en selvopptatt melkekartong me strapon høre at det var "HIM - Join me"..hører ikke selv at det er den sangen når jeg nynner NÅ, etter at jeg fikk høre hele sangen.

irneh: sjønner at du tuller :) ..posten skulle ikke akkurat være så seriøs, men ville bare vite navnet på den sangen. :woot: jihu

Cain_85: hadde ikke mer info :wink: har ikje hørt moby-run, men den har sikkert en slik begynnelse å :)

Izex: nja tja, rolig å rolig, rogli i begynnelsen, så litt mere fart :)

litt sånn boyband :oops: male woice..

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...