AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Hva kunne vi evt sagt som ville vært til hjelp? Betyr det ingenting for deg når absolutt alle sitter og gir de samme rådene? Hvilke kloke "råd" er det du sikter til ? Det meste som har dukket frem her oppe er forsøk på morsomheter og fjas. Noen har selvsagt vært ett unntak, og de har blitt lest, overveid og svart Anonymous poster hash: b0c7c...f97 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Vel, de aller fleste inklussive meg selv ba deg SNAKKE med fyren, og heller flytte ut om det ikke bedra seg siden du ikke har mer rett til å bo der enn han. Ha litt bein i nesa og si ifra selv. Og ja, slike snyltere er skremmende vanlig. Endret 16. juni 2014 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Om de derimot er til hjelp eller ikke, ER relevant. Råd DU føler er til hjelp, er ikke ensbetydende med at dette er mest riktig. Nå har vel ved å lage denne tråden bevist at DU ikke helt klarer å takle og finne ut til det beste for deg selv. Adferden du har vist i denne tråden sier vel litt om hvordan/hvorfor din 'nesten type' og hans bror holder på slik de gjør, så får bare mer og mer medlidenhet med de dess flere innlegg som kommer fra deg 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Om de derimot er til hjelp eller ikke, ER relevant.Råd DU føler er til hjelp, er ikke ensbetydende med at dette er mest riktig. Nå har vel ved å lage denne tråden bevist at DU ikke helt klarer å takle og finne ut til det beste for deg selv. Adferden du har vist i denne tråden sier vel litt om hvordan/hvorfor din 'nesten type' og hans bror holder på slik de gjør, så får bare mer og mer medlidenhet med de dess flere innlegg som kommer fra deg "Medlidenheten" din klarer jeg meg fint uten Og når var det det ble klart for deg at DU vet hva som er best for MEG? LOL ! Morsomheter Anonymous poster hash: b0c7c...f97 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Hvor gamle er dere? Altså du, broren og flingen? Er det stor aldersforskjell? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 Hvor gamle er dere? Altså du, broren og flingen? Er det stor aldersforskjell? Jeg er 24, nesten kjæresten er 25, og broren nærmer seg 29. Anonymous poster hash: b0c7c...f97 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 "Medlidenheten" din klarer jeg meg fint uten Utifra hva som har kommet fram fra deg, så virker det som det nettopp er det du vil ha, men ikke får i denne tråden. Og når var det det ble klart for deg at DU vet hva som er best for MEG? Når du ikke engang kan hake tak i broren, for det er aldri tid, dere møtes ikke - for så i det samme si at han jo ser at du kommer drassende med varer etter en knallhard, slitsom, stakkars meg dag/natt. Det er morsomt det 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2014 "Medlidenheten" din klarer jeg meg fint uten Utifra hva som har kommet fram fra deg, så virker det som det nettopp er det du vil ha, men ikke får i denne tråden. Og når var det det ble klart for deg at DU vet hva som er best for MEG?Når du ikke engang kan hake tak i broren, for det er aldri tid, dere møtes ikke - for så i det samme si at han jo ser at du kommer drassende med varer etter en knallhard, slitsom, stakkars meg dag/natt. Det er morsomt det Du får tolke som du tolke vil Er du ikke her for å gi tips/råd, så foreslår jeg at du bruker tiden din på noe annet, og ikke skriver her inne lenger. Har en følelse på at det ikke er et stort tap for meg om du plutselig sluttet å skrive Fint, flott, hade Takk for deg! Anonymous poster hash: b0c7c...f97 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skallekos Skrevet 16. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 16. juni 2014 Ts, du høres ut som et lite barn som bare sutrer og klager. Og hvis du virkelig er en så kvalmende person som du fremstår her, så kan jeg godt forstå at broren behandler deg sånn.Og uttrykket "nesten kjæreste" var nytt. Du vet at 'nesten' er bare et pent ord for 'ikke'? Så du forresten kampen i dag? Portugal scorte nesten et mål mot Tyskland. Så det ble nesten 3 poeng til Portugal da. Og hey, hvordan gikk det med deg og han der fyren? "Joda, vi ble nesten kjærester". Åja, sier du det. Og det du ikke bør glemme TS, er at denne "nesten kjæresten" din og broren hans ble godt kjent med hverandre lenge før du kom inn i bilde og de har nok mest sannsynlig knyttet et langt sterkere og dypere bånd enn det du og han noensinne vil klare.Og dette med mat, kan du enkelt og greit fikse ved å ikke kjøpe inn så mye om gangen. Da blir han nødt til å kjøpe sin egen mat og hvis han er en oppegående person så burde det ikke være noe problem. Og hvis det likevel skulle bli det, så kan han vel gi deg penger til å handle mat for da, hvis det er det det står på, at du har for lite penger. Og dette med vaskemaskinen hørtes bare tragisk og morsomt ut. Og hvis dette hadde vært meg, så hadde jeg også kastet klærne dine ut av maskinen for å vaske mine. Man ligger faktisk ikke klærne sine i maskinen uten å ikke bruke den. Og hadde du fortsatt med disse holdningene dine du viser frem her, så hadde jeg ikke bare kastet klærne utenfor maskinen, jeg hadde kastet klærne ut av leiligheten. Også trusene dine. Og så når du gikk ut for å hente dem igjen så hadde jeg nok låst døren bak deg også. For du virker som en svært provoserende person, og veldig barnslig og umoden når du ikke får viljen din. Stemmer det? For hvis det er tilfelle, så hadde du nok bare fyrt meg mer og mer opp og til slutt hadde det klikket for meg. Og det regner jeg med at denne broren også kommer til å gjøre etterhvert, så hvis det er det du ønsker så bør du fortsetter i dette sporet.Også sier du at hos deg, så bestemmer du. Men dere er jo ikke hos deg? Dere er jo hos "nesten kjæresten" din. Broren hans hadde nok aldri flyttet inn hos deg, ikke midlertidig engang, ikke om han hadde fått betalt en million for det engang, vil jeg tippe. For generelt sett, så bestemmer du faktisk ikke over noe annet eller andre enn deg selv. Og hvor mye og hva du ønsker å utsette deg selv for. Og har du vanskeligheter med å leve under disse forholdene så bør du heller finne deg ditt eget sted, som du kan få bestemme over så mye du vil. Og slik jeg tolker denne situasjonen din. Med mindre du tar deg sammen snart og skjerper deg kraftig så kommer du til å treffe veggen. Og det spesielt hvis du fortsetter med disse holdningene og forventningene dine. Og det eneste du bestemmer da, er nøyaktig hvor hardt du kommer til å treffe denne berømte veggen. 12 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 (endret) Passiv aggressiv. Jeg har gitt råd, flere. Samme som flere andre. Men det er kun de som stryker deg med håret du vil høre på. De som sier det du selv tenker på og som jatter med deg. Hva er da egentlig poenget i at du postet her? For rådene tar du jo uansett ikke til deg. At så mange reagerer på din oppførsel sørger ikke engang for at det lyser i pæra - morsomt. Edit: Så du kan jo spørre deg selv om du er egoist Endret 16. juni 2014 av KarpeSkrotum 5 Lenke til kommentar
MoonLight Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Vel, de aller fleste inklussive meg selv ba deg SNAKKE med fyren, og heller flytte ut om det ikke bedra seg siden du ikke har mer rett til å bo der enn han. Ha litt bein i nesa og si ifra selv. Og ja, slike snyltere er skremmende vanlig. Enig med deg. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Bra du pratet med ham. Kommunikasjon er viktig. Hold tonen høflig. TS - selv om du er uenig med folk, så er det ingen grunn til å bli sarkastisk og spydig. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 23. juni 2014 Del Skrevet 23. juni 2014 (endret) Bra du pratet med ham. Kommunikasjon er viktig. Hold tonen høflig. TS - selv om du er uenig med folk, så er det ingen grunn til å bli sarkastisk og spydig. Hun pratet ikke med han, det turte hun ikke. Hun pratet med "nesten kjæresten" Endret 23. juni 2014 av Dapp47 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 24. juni 2014 Del Skrevet 24. juni 2014 (endret) Hun pratet ikke med han, det turte hun ikke. Hun pratet med "nesten kjæresten" Det var i det minste et steg i riktig retning. Kanskje han kan prate med broren... Ts: hvordan går det? Endret 24. juni 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå