ooddbb Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Skal kjøpe meg TV nå, men er litt usikker på hvilken TV eg skal velge. Skulle hatt en 28", som ikke har kostet så mye mere enn 3000,- (helst under). Noen som har noen gode tips??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg kjøpte nettopp et finfint tv på 28" til 2195,- Edit: Forslag 1 og 2 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Kjøpte ein 28" Samsung til 4k for ca 3 år sidan som me ha i stua. Den er det finfint bilde på. Rekna med at ein TV til 2,5-3k har minst like godt bilde som den i dag. Lenke til kommentar
aSADAS' Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg kjøpte en samsung 28" for ca. 8 måneder siden. Og den funker utmerket både til vanlig tv-titting og bildeoverføring fra dataen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Oi! Takker folkens! Vurderer faktisk å kjøpe 28" TV selv, men gav opp når jeg så prisene. Men disse hadde en super pris! Du har vel ikke flere slike URLer? Og angående Lefdal, må han reise helt til en av butikkene dems for å hente produktet? Hvis ikke, hvor mye vil det koste? :/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Har et samsung 28" stereo tv som jeg kjøpte for 7 år siden. Kostet 4500 da Virker helt fint, har aldri vært antydning til problemer Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Oi! Takker folkens! Vurderer faktisk å kjøpe 28" TV selv, men gav opp når jeg så prisene. Men disse hadde en super pris! Du har vel ikke flere slike URLer? Og angående Lefdal, må han reise helt til en av butikkene deres for å hente produktet? Hvis ikke, hvor mye vil det koste? :/ De fleste elektronikk butikker som selger tver, har de i denne prisklassen. Blant annet Elkjøp har vel noe. Så ikke noen interesante på nettstedet deres, men butikken borti gata her har iallefall hatt i denne prisklassen. Jeg sto nemlig og lurte på om jeg skulle kjøpe en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå