tom waits for alice Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg har en Corsair M65 mus som plutselig har begynt å gjøre rare ting på min iMac. Scollehjulet virker ikke, og høyre museknapp virker ikke som normalt (den åpner linker i ny fane i Safari for eksempel, og åpner ikke context menus.) Min gamle Logitech mus fungere som normalt på samme maskin, så det synes ikke å være noen systeminstilling. Det synes heller ikke som det er en hardwarefeil. Jeg mistenker at jeg rett og slett har klart å skifte setting på Corsair'en på en eller annen måte. Er det noen måte (via hardware eller software, mac eller windows) jeg kan resette den til standard igjen? Prøvde å google, men fant ikke noe. Skal prøve i Windows litt senere. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Jeg startet Windows og lastet ned softwaren til Corsair, og der kjørte jeg firmware update. Den kom med en advarsel om at den ville slette alle profiler som var lagret på musen. Etter det så fungerer musen som normalt på både OSX og Windows. Så da var det nok en eller annen profil jeg hadde klart å lagre på musa, gudene vet hvordan. På Windows har du også et prgram som lar deg sette slike profiler etc, men det så jeg ikke nærmere på i denne omgang siden musen virket som den skal igjen. Geir Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. april 2015 Forfatter Del Skrevet 15. april 2015 (endret) Og der skjedde det igjen. Kan fortsatt ikke si at jeg gjorde noe spesielt. Satt bare og fulgte en diskusjon på Facebook, var borte noen minutter, og plutselig var musa blitt rar. Omstartet først mac'en, men da virket ikke musa i det hele tatt. Denne gangen visste jeg heldigvis løsningen, som nevnt i forrige post. Geir Endret 15. april 2015 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå