YpsiNine Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Hvor bra er egentlig dette spillet? Jeg har bare testet bittelitt på Xbox for en god stund siden, og ble ikke overmåte imponert. Er singel-player delen såpass sterk at den forsvarer kjøp av PC-versjonen? Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ble du ikke imponert for et år siden blir du ikke imponert nå. Det meste er likt bare bedre oppløsning og lettere styring. Kjøp heller Crome. Har ikke prøvd det men det skal være meget bra Lenke til kommentar
yec1n Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det føles ut som noen bæsjer på deg når du spiller det så jeg likte det ikke Lenke til kommentar
do'h Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 nei det er ikke vert det, jeg runna det på 2 dager, og er nå på tredie dagen, det er ikke verdt 450-500kr, heldigvis "lånte" jeg spillet av en "venn" så jeg slapp bilig unna Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det føles ut som noen bæsjer på deg når du spiller det så jeg likte det ikke huffda.... driver du med sånt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ut ifra liten erfaring med både Xbox Halo og PC Halo kan eg fortelle dette: Halo Xbox var populært pga god story og gameplay og coop-mode. Halo BC PC har samme story, men du kjøper ikkje Halo PC for å spille Single Player, det er lagt mest vekt på Multiplayer delen (logisk nok siden SP er samme som på Xbox). Har du tenkt å spille Campign? Kjøp det til Xbox. Liker du online fps gaming og like Halo konseptet kan Halo Online bli bra. Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Det føles ut som noen bæsjer på deg når du spiller det så jeg likte det ikke Hva er dette for useriøs snakk? Jeg har snakk fått nok av utallige useriøse innlegg fra deg, og du henger i en tynn tråd nå. Anse dette som den siste advarselen du får fra meg. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ble du ikke imponert for et år siden blir du ikke imponert nå. Det meste er likt bare bedre oppløsning og lettere styring. Kjøp heller Crome. Har ikke prøvd det men det skal være meget bra Hva er det du sier. HALO alene kan slå ALLE FPS spill som er på markedet nå. Og Chrome det har jeg teste .. DET SUGDE!! jeg blir mere underholdt av pacman. For all del HALO er verd pengene!! Lenke til kommentar
yec1n Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Ja jeg lastet ned Halo for å spille multiplayer. Jeg bruker ikke tid på å laste ned spille for å spille mot de værste A.I jeg noen gang har opplevd. Runna spillet på 4 timer på den vanskeligste modusen. Men jeg kan ikke spille multiplayer med pirat versjon. Fant jeg ut for litt siden Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Takk for alle svar (bortsett fra de åpenbart useriøse svarene)! Det er nok nærmere ett og et halvt år siden jeg spilte Halo på XBox. Syntes det var ganske artig å spille co-op, ble jo vandt med kontrollen etter en liten stund. Siden det virker som folk klarer spillet ganske kjapt og at det kanskje ikke er det spillet jeg skulle ønske det kunne være, så tror jeg at jeg står over. Må bare holde ut i underkant av to uker nå, så sitter jeg og spiller Max Payne 2 isteden. Og hvem vet vel når Halo 2 PC dukker opp!? Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ja jeg lastet ned Halo for å spille multiplayer. Jeg bruker ikke tid på å laste ned spille for å spille mot de værste A.I jeg noen gang har opplevd. Runna spillet på 4 timer på den vanskeligste modusen. Men jeg kan ikke spille multiplayer med pirat versjon. Fant jeg ut for litt siden Nei uff....som en kjent tegneseriefigur en gang sa; gå og lek i hurtigmikseren. Lenke til kommentar
Terradoc Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 dårlig A.I.? tull! Tror kanskje det er den beste AI'n jeg har spilt i et spill, merka ingen rar oppførsel på hverken teammates eller fiender. Tror heller ikke det er mulig å bruke 4 timer på det, jeg brukte selv 3-4 dager med ganske mye spilling. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Jeg synes spillet var ganske kjedelig og ikke verdt 300+ kr... Tror ikke jeg ville kjøpt det som whitelabel engang Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Ble du ikke imponert for et år siden blir du ikke imponert nå. Det meste er likt bare bedre oppløsning og lettere styring. Kjøp heller Crome. Har ikke prøvd det men det skal være meget bra Hva er det du sier. HALO alene kan slå ALLE FPS spill som er på markedet nå. Og Chrome det har jeg teste .. DET SUGDE!! jeg blir mere underholdt av pacman. For all del HALO er verd pengene!! Det er andre som ikke er enig med deg og din mening om Chrome da. http://no.gamereactor.net/anmeld/SWAnmeld....SWAnmeldID=4381 Blant alle førstepersons actionspillene som spyttes ut på markedet er dette blant de bedre. Grafikken er glimrende og det er store og lange brett, god variasjon og multiplayer modusen holder mål. Holdbarheten er nok over gjennomsnittet og man kan trygt investere i dette spillet uten å være redd for å få lite igjen for pengene. Kommer fremdeles til å kjøpe Chrome. Halo er gammelt og spilt før. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Det føles ut som noen bæsjer på deg når du spiller det så jeg likte det ikke I like it very much, AAAH renner nedover ryggen.. Lenke til kommentar
Mandible Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Nå har jeg bare spilt X-Box utgaven, men den var i alle fall noe av det råeste jeg har vært borti. Tok definintivt mer enn tre-fire timer å spille gjennom på normal. Nekter å gå med på at noen har spilt gjennom "legendary" på tre-fire timer, i hvert fall ikke første gang de spilte spillet. Legendary er VANSKELIG. Hvis man ikke jukser da.... (og kan jo hende at pc-versjonen er gjort lettere?) Og Halo 2 til pc må du nok vente litt på. Tror ikke MS har råd til å la den slippe ut samtidig som X-Box-utgaven. Og selv X-Box utgaven er nok noen måneder unna ennå, dessverre. Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Lasta ned demoversjonen av Halo som ble sluppet idag (igår). Faktisk ganske artig detta ja, hehe. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Chrome og Halo er to forskjellige ting. Synd at du ikke har spilt det, men ta og spill de to første bretta på Chrome og de to første på Halo. Kom her etterpå og fortell meg åssen fysikk du like best på kjøretøyene. Også forteller du meg hvilken story du likte best. Hvilket gameplay og sound FX var best. Også forteller du meg det jeg mest av alt vil høre. Hvilket spill er best i multiplayer modus? Gamereactor tar jeg ufattelig useriøst da de er et ganske amatørt blad i mine øyne (får nok flame in my arse nå, men jeg driter i det). De gir jo ****** meg minimum 7 til ALLE spill. Samma det, Chrome er IKKE verdt 499kr, skal du teste, gjør det beste. Download. Lenke til kommentar
Ulan Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det føles ut som noen bæsjer på deg når du spiller det så jeg likte det ikke Hva er dette for useriøs snakk? Jeg har snakk fått nok av utallige useriøse innlegg fra deg, og du henger i en tynn tråd nå. Anse dette som den siste advarselen du får fra meg. Er faktisk helt enig med yec1n, det er spesielt skuffende siden så mange har gitt det toppscore i reviews. Kjøpt og betalt av m$? F.eks review på tomshardware er jo bare til å le seg ihjel av. Firingsquad er de som har gitt det mest balanserte reviewet hittil imo: http://www.firingsquad.com/games/halo_pc_review/ Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Må bare si at jeg og var veldig skuffet over dette som skulle være den beste FPS'en noensinne, med kjempebra AI! etc etc... Grafikken er ganske middelmådig, og multiplayer er så som så... (Både Raven Shield og Enemy Territory har mye bedre og forsegjort multiplayer) Eneste jeg fant morsomt og litt "orginalt" var å kjøre bil, tanks og fly litt rundt... ellers var det ikke noe spess. Hvis du skal kjøpe et spill vil jeg heller anbefale Max Payne 2! Mye bedre grafikk og lavere systemkrav, konge fysikkmotor (Havok) og knall historie (Fylt med klisjeer ). Nevnte jeg at Max Payne 2 er utrolig morsomt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå