HelloKjersti Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Du og en venn kan få oppleve noe av det vakreste Norge har å by på.KONKURRANSE: Vinn opplevelsestur og tøffingkamera Lenke til kommentar
Pusi96 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Langøya har aldri vært i lofoten da... Så mener dere langøya mener dere Vesterålen. Skal dere til bø i Lofoten må dere til Vestvågøy. Orker ikke å delta når jeg har stedet vinneren skal til rett utenfor vinduet da Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Langøya har aldri vært i lofoten da... Så mener dere langøya mener dere Vesterålen. Skal dere til bø i Lofoten må dere til Vestvågøy. Orker ikke å delta når jeg har stedet vinneren skal til rett utenfor vinduet da Takk! Har rettet i konkurranseteksten nå. Husk at du kan vinne kamera også da, så det er kanskje verdt å være med likevel? Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Klart jeg er med. Jeg har et TG-1 med meg på turer overalt, et hendig og robust kamera som jeg er svært godt fornøyd med. En oppgradering sammen med en Lofoten-tur høres åkei ut. Lenke til kommentar
Tommy.Johansen. Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Jeg synes det er et flott tiltak og konkuranser er altid gøy, men Hvorfor bruke bilde fra Hamnøy i Lofoten som lokke bilde? Bø i vesterålen er en flott plass! Bruk bilder som stemmer overenns med premien! Destinasjoner nært Bø som er veldig fotogene er Nyksund, Stø, Myre etc etc.... Skal ikke konkurere med noen om hva jeg har utenfor stuevinduet men for all del vis dem flotte plassen de skal til å ikke noe annet! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Er ikke Nord-Norge det samme, da? Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 13. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2014 Jeg synes det er et flott tiltak og konkuranser er altid gøy, men Hvorfor bruke bilde fra Hamnøy i Lofoten som lokke bilde? Bø i vesterålen er en flott plass! Bruk bilder som stemmer overenns med premien! Destinasjoner nært Bø som er veldig fotogene er Nyksund, Stø, Myre etc etc.... Skal ikke konkurere med noen om hva jeg har utenfor stuevinduet men for all del vis dem flotte plassen de skal til å ikke noe annet! Det er ikke alltid vi får tak i bilder av nøyaktig det vi ønsker via bildebanken vår. Da må vi gå for det nærmeste alternativet. Men vi håper selvsagt at vinneren har lyst til å dele noen bilder med oss når han eller hun kommer tilbake. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Min farmor's side av familien er fra Bø i Vesterålen! Wow, hadde vært utrolig å få dra dit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg