Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

bredbåndstilpasset nettverkskort

Anbefalte innlegg

Regnet med denne ja, og kom på ca 3000kr.

Dette er selvfølgelig uten software, men den kan man ikke regne med når man tenker pris.

Uten OS også?

*grøss* leste du posten min overhodet? Tror du virkelig det koster fks Fujitsu Siemens 1000kr å forhånds-installere Windows på en maskin?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*grøss* leste du posten min overhodet? Tror du virkelig det koster fks Fujitsu Siemens 1000kr å forhånds-installere Windows på en maskin?

So?

Man sammenligner ikke epler og pærer og det er det du gjør.

Skal man sammeligne pris må man ha et nogenlunde likt sammenligningsgrunnlag.

At du gjør det billigere uten software er jo selvsagt, med software så hadde dette GDS-prosjektet blitt langt unna de 50% du snakket om i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

So?

Man sammenligner ikke epler og pærer og det er det du gjør.

Skal man sammeligne pris må man ha et nogenlunde likt sammenligningsgrunnlag.

At du gjør det billigere uten software er jo selvsagt, med software så hadde dette GDS-prosjektet blitt langt unna de 50% du snakket om i utgangspunktet.

Eh.. Det jeg protesterte mot var jo ditt argument mot at butikkene nesten ikke tjente noe på disse maskinene.

Spiller ingen rolle om en ting vanligvis koster fks 1000kr, om butikken selv bare betaler 200kr for den er resten brutto fortjeneste.

Lenke til kommentar

Eh.. Det jeg protesterte mot var jo ditt argument mot at butikkene nesten ikke tjente noe på disse maskinene.

Spiller ingen rolle om en ting vanligvis koster fks 1000kr, om butikken selv bare betaler 200kr for den er resten brutto fortjeneste.

Det gjør de ikke, har du prøvd og regne pris på komplette systemer og skal underby f.eks Dell eller kunden har vært på Elkjøp og kommer med ukens kjempetilbud som referanse?

Du kan i de fleste tilfellene droppe og regne i og med det er totalt bortkastet tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...