Espen Jansen Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Men vi håper utviklerne klarer å balansere fart og realisme bedre enn i demonstrasjonen.SNIKTITT: Forza Horizon 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 bra grafikk, men jeg vet hvertfall om ett spill som har/får bedre, og det har et vist navn som Prosject C.A.R.S Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 bra grafikk, men jeg vet hvertfall om ett spill som har/får bedre, og det har et vist navn som Prosject C.A.R.S Det er ikke helt det samme. Project CARS fokuserer mer på motorsport, mens Forza Horizon serien er litt mer rettet mot ulovlig landeveiskjøring ut mot horisonten 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Lyden høres faktisk bra ut?! Første bilspill som høres bra ut noen sinne tror jeg. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Skal kjøpe dette jeg. Likte det første svært godt, og tror ikke dette blir noe dårligere. Lenke til kommentar
fwj__ Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Lyden høres faktisk bra ut?! Første bilspill som høres bra ut noen sinne tror jeg. Nå må du ikke la deg lure, dette er 100% sikkert lyder som er lagt på videoen for å "spice" opp den. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 høsten later til å bli fabelaktig for oss som er glad i bilspill, uansett plattform. Eneste som mangler nå, er et rally spill, med kvalitet på linje med wrc på ps2 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Synd at spillet er totalt uspillbart, iom at det ikke går an å bruke Fanatec-ratt som fungerte på X360 på Xbone... Svært liten vits å spille bilspill uten et skikkelig sett med ratt og pedaler. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Utrolig synd at dette fortsatt er Xbox ekslusivt. PS4'en har ingenting i sikte på bilfronten som ser bra ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 DriveClub ser da ikke så halvgale ut ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Lyden høres faktisk bra ut?! Første bilspill som høres bra ut noen sinne tror jeg. Arsetta corsa(eller hvordan det skrives) høres bra ut. Hvert fall bedre en alle andre en jeg har sett. Og er også en racing sim som det er få spill man kan kalle. EDIT: foranrett og la till litt Endret 12. juni 2014 av Slettet-RnjNn5NbHl Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Utrolig synd at dette fortsatt er Xbox ekslusivt. PS4'en har ingenting i sikte på bilfronten som ser bra ut. ja, ekslusivitet og pay to win, bransjen beveger seg i feil retning på endel fronter. AtW Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Så lenge de har med customizing, drifting og 20+ år gamle biler blir det uansett bra. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Så lenge de har med customizing, drifting og 20+ år gamle biler blir det uansett bra. Nei, takk! Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Har det kommet noe som helst infromasjon om et nytt GT til PS4? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Så lenge de har med customizing, drifting og 20+ år gamle biler blir det uansett bra. Nei, takk! Drifting masterrace. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Så lenge de har med customizing, drifting og 20+ år gamle biler blir det uansett bra. Drifting i Horizon 1 var kjip, og blir dette noe i de samme baner som det spillet så vil jeg ikke ha dette rett og slett selv om det er alt for få openworld bilspill. Lenke til kommentar
samco Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Ser bra ut morro at ms tar forza serien videre en hva sony gjør med gt ... 1 Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Blir bra med nytt horizon, men jeg vil ha 2 player split screen! Endret 13. juni 2014 av major_stuen Lenke til kommentar
fuf0r3 Skrevet 1. september 2014 Del Skrevet 1. september 2014 Har fortsatt til gode å se et open world bilspill som har bedre gamepay enn Test Drive Unlimited (MERK: nr 1 i serien!!) Da kan spillet ha så flott grafikk det bare vil for min del. Når friheten fra et spill fra 2002 ikke blir tatt med videre in noen franchise så lar jeg vær (bortsett fra floppen TDU2). Det var det som fikk meg til å helt se bort ifra Horizon 1. Usynlige barriærer er bare idiotisk. Mitt ønske: Mad Dog Studio's fysikk & grafikk (Project Cars) kombinert med friheten fra TDU. Men kansje bra at det ikke kommer.... Mitt sosiale liv ville vel gått til grunne og jeg måtte nok solgt kone, barn og hus for å finansiere bilkjøringen min online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå