Onkel Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Heh... Det overtekniske kommer fra uforsiktig omgang med Blindern, og at jeg ofte benytter sjansen til å repetere pensum til tirsdagens eksamn. Ønsk meg lykke til. Endret 1. desember 2003 av Onkel Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 (endret) Egoisme? Vi snakker om et ganske annet nivå her. Nisje Olm, du antyder at du sikter mot innsikt og opplysthet og formulerer deg som om du har oppfunnet kruttet. Min påstand: du prøver ikke engang. Min pyrotekniske ordlek kan virke litt ekstravagant, men hensikt med det har jeg ikke, skulle jeg ha det? Btw good luck! Endret 1. desember 2003 av Nisje Olm Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Nisje Olm @ 01/12/2003 : 00:57 Btw... selvmord er den mest egoistiske handling som overhodet finnes. Egoistisk i betydningen løsrive jeg-et fra alle bånd natur og samfunn legger på det...? Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Selvmord er vel det mest selvsentrerte du kan gjøre Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Nisje Olm @ 01/12/2003 : 00:57 Btw... selvmord er den mest egoistiske handling som overhodet finnes. Egoistisk i betydningen løsrive jeg-et fra alle bånd natur og samfunn legger på det...? Aha den type død, men klarer man å helt tilintetgjøre seg selv, muligens jeg er desillusjonert, (btw veldig sannsynlig) men tror ikke det er mulig. Jeg har prøvd, enten har jeg hoppet over avgrunnen, men det ironiske er nok at jeg mest sannsynlig har falt nedi, og synker i forråtnelsenens kloakk. Endret 2. desember 2003 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå