DrErling Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg synes vel egentlig vår venn med petroleumsvennlig nick er *litt* unødvendig krass i denne tråden... Det holder med et vennlig hint. Unødvendig å være spydig for ingenting... Til trådstarter: det beste trikset for å få seriøs tilbakemelding er å gi så mye informasjon som man kan i første post. Si også gjerne hvilke hastigheter du allerede har prøvd som var stabile. DrE Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Fikk klokket cpu en del mere,satt multipler på 14 og vcore på 1725. Fungerte greit det intil jeg skulle ta en 3dmark test.Den tok de to første testene med bilen så slo programmet seg av.Noen som vet hva som kan vere problemet skjermkortet er ikke klokket. Du bør vel skjønne at maskinen din er klokket for langt når den begynner å fuske... Blir det samme som å trimme en bilmotor og stå å lure på hvorfor drivakslen din ryker. Det er bare å klokke ned igjen, evt. å øke Vcore uten å klokke ned hvis du er heldig. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Jeg synes vel egentlig vår venn med petroleumsvennlig nick er *litt* unødvendig krass i denne tråden... Det holder med et vennlig hint. Du ser vel at det ikke akkurat holder med ett hint, gjør du ikke? Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 jeg ville gått veldig forsiktig fram...en kompis og jeg skulle klokke hans AMD 2400+ og hele hovedkortet ble fucka så der gikk det 2000 spenn huff da ! ikke skru vcore FOR høyt :wink: mvh NexteR Lenke til kommentar
ZyraX Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Godt råd,nei jeg skal ikke klokke den noe mere nå. den yter litt bedre enn en xp3200 nå.Jeg er førnøyd med det. Gidder ikke og klokke mere og mere med en så dyr cpu til slutt så går det galt.Har ikke penger til og hive ut til ny cpu hele tiden. Skulle ønske at jeg hadde det da Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 3Dmark her og 3Dmark der. Kjør noken spill, har du problemer med grafikken så kan du klokke alt du vil, men eg ser ikkje poenget i å klokke bare for å få "mest ut av pengene". Vitsen med ein bil som går i 300, når alle fartsgrenser er 80? Vitsen med eit skjermkort som kan kjøre HL2 på full guff når du spiller CS. 1: Vurder om det er nødvendig å klokke 2: Les guider på www.overklokking.no eller www.google.com 3: Klokk til det er bom stopp, litt tilbake, og kjør den der den kjører stabilt. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 ...eg ser ikkje poenget i å klokke bare for å få "mest ut av pengene". Vitsen med ein bil som går i 300, når alle fartsgrenser er 80? Vitsen med eit skjermkort som kan kjøre HL2 på full guff når du spiller CS. Difference of opinion, men jeg synes alltid det er kjekt å få mest for pengene aka overklokke litt. Dessuten er det ikke fartsgrense på pc`er... DrErling Lenke til kommentar
Mira Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 vi overklokker ikke for å få pc'en til bli raskere..... It's an adiction Lenke til kommentar
formann Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 vi overklokker ikke for å få pc'en til bli raskere..... It's an adiction addiction ? nonsens.. Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 vi overklokker ikke for å få pc'en til bli raskere..... It's an adiction addiction ? nonsens.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå