Nilseman Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Vet at dette ligger litt på kanten av det som blir godtatt, men regner med at jeg får beskjed dersom det ikke godtas. Problemet er. Jeg har Baldurs gate TOB og to maskiner hjemme. Jeg pleier å ta backup av alle orginalspill som jeg har, men har ikke klart å gjøre det med denne cd-en,greitt nok inntil nå. Når jeg skal kopiere den, går selve brenninga fint, men etter 1/3-1/2 brenning får jeg beskjed om at noe er feil og kopieringen avbrytes. Benytter meg av programmene Nero 4 eller 5? som jeg fikk med til den stasjonære pc'en for 3 år siden og easyCD eller noe lignende på min nye bærbare. Ingen av maskinene vil brenne cd'en. Grunnen til at jeg vil ha en ekstra kopi nå er at jeg vil spille tomanns på hybelen over nettverk og spillet vil ikke starte uten cd i. Har kanskje en mistanke om at jeg trenger en no-CD crack, men hadde håpet å slippe det. Lenke til kommentar
AgentHawk Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Bruk CloneCd, da virker det. Hawk Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Prøv dette i Nero: Trykk "New data CD," ikke copy CD. Bruk spillcd'en som kilde for datafilene, og gi cd'en samme navn. Dette funker med noen spill som ellers ikke lar seg sikkerhetskoipere. Lenke til kommentar
Nilseman Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Takk skal prøve det siste da jeg ikke har clonecd, får heller ikke lastet det ned fra deres hjemmeside? Takker Lenke til kommentar
kain Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du finner helt sikkert en løsning på problemet hvis du tar en kikk på denne siden http://www.cdmediaworld.com/ der har de en løsning på det meste. Vedrørende sikkerhetskopi o.s.v Lenke til kommentar
Nilseman Skrevet 20. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2003 Hei igjen. Nå virker det! Fikk tak i CloneCD fra en vennlig sjel på forumet, og selv om det brukte litt tid på å brenne ToB så var det verdt det, for den nye kopien fungerte akkurat som orginalcd-en så nå blir det multiplayer i heimen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå