cegeland Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har et MSi kt4v hk med innebygget blåtann, men når jeg trykker på ikonet: My Bluetooth Places får jeg bare opp en konfigurasjonsmeny hvor det ikke er noen "kople til knapp". Finner heller ikke pcen når jeg søker fra SE T610`en min. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 får du ikonet i høyre hjørne? der skal du kunne høyreklikke og kunne starte bluetooth senderen. Har du installert msi sine drivere? Ellers så skal det bare være å skru på bluetooth på telefonen og vips så kommuniserer mobil og pc:-) Lenke til kommentar
cegeland Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Når jeg høyreklikker på ikonet på task-baren og går på:Services og deretter på connection wizard så kommer jeg inn på Add bluetooth connection, under service står det bluetooth seriel port(og den kan forandres), men under device lista er det ingenting å velge og derfor går det ikke å trykke på Search devices. Lenke til kommentar
cegeland Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Glem det,fant ut at det ikke er blåtann på det allikavel, selvom det kommer frem av bruksanvisningen og bak på D-braketten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå